סוף סוף: האפשרות למחוק הודעות בוואטסאפ הגיעה. צילום: GettyImages

סוף סוף: האפשרות למחוק הודעות בוואטסאפ הגיעה

כמה פעמים קרה לכם ששלחתם למישהו הודעה ולאחר כמה שניות התחרטתם ורציתם למחוק אך לא יכולתם? לנו זה קרה המון, ואנחנו שמחים לבשר לכם שמעכשיו תוכלו למחוק הודעות שכבר שלחתם

לאחר פיתוח שארך לא מעט זמן, מיישמת וואטסאפ את העדכון בו ניתן למחוק הודעות שנשלחו לקבוצה או לאדם פרטי. 7 דקות מהרגע שנשלחה ההודעה זה הזמן בו האפשרות למחוק הודעות תהיה רלוונטית. העדכון זמין כרגע למי שברשותו הגרסה המעודכנת ביותר של האפליקציה. העדכון שוחרר למשתמשי אנדרואיד, iOS ומערכת ההפעלה ווינדוז-פון.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לאחר ששלחתם הודעה פזיזה ומחקתם אותה, נמען ההודעה לא יקבל עליה התראה וההודעה שנמחקה תיעלם מהיסטוריית השיחות שלכם. מחיקת ההודעה תתבצע על ידי לחיצה עליה, בחירה בכפתור המחיקה ולחיצה על אפשרות "מחק אצל כולם", לאחר מכן ההודעה תימחק משני המכשירים.

© צילום: fotolia

יכול להיות שיש לכם את הגרסה האחרונה של וואטסאפ אבל אפשרות מחיקת ההודעות לא קיימת אצלכם כרגע, אל דאגה, זה יגיע בהקדם. תוכלו להשתמש באפשרות הזו רק כאשר גם ברשותכם וגם ברשותו של המשתמש לו שלחתם את ההודעה הגרסה המעודכנת ביותר של וואטסאפ שמכילה את האופציה החדשה הזו. ניתן למחוק גם הודעות קוליות, תמונות, סרטונים ועוד.

תגובות