פתרון מושלם: בקבוק שתייה משותף לכלבים ולבעליהם. צילום מסך מיוטיוב

פתרון מושלם: בקבוק שתייה משותף לכלבים ולבעליהם

מכירים את זה שאתם יוצאים עם הכלב, דואגים לעצמכם לשתייה אבל עבור הכלב שלכם אתם מאלתרים? יוזמה חדשה מציעה פתרון יצירתי ומשותף

הכלב הוא חברו הטוב של האדם. יוצאים איתו לטיולים, לנסיעות ולהרבה בילויים, אבל כמו כל יצור חי הוא צריך לשתות וזה לעיתים יכול לעורר קצת תקלות. כל אחד מבעלי הכלבים נאלץ להיסחב עם בקבוק נוסף וקערה שהכלב יוכל לשתות, או פשוט השפריץ מים לפיו של הכלב וכידוע, כלבים לא שותים כמו בני אדם. הכלבים יוצרים בעזרת הלשון 'כפית' שבה הם אוספים מים ו"זורקים" אותה לפה, לכן השפרצה של מים היא מאוד בזבזנית ולא תמיד יכולה להרוות את צימאונו של הכלב. כעת מסתמן פתרון רלוונטי ומיוחד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בקבוק חדש בשם, "Drink&Buddy"' הוא הבקבוק הראשון איתו תוכלו לחלוק עם הכלב שלכם. הבקבוק, שכרגע נמצא בתהליכי פיתוח, זכה לאהדה רבה בקרב בעלי הכלבים בעקבות הפשטות והיעילות שלו, צורותו וגודלו הן של בקבוק רגיל, שיכול להיכנס לכם לתיק או למחזיק כוסות באוטו.

 

אז איך זה עובד?

החלק העליון של הבקבוק הוא רגיל לגמרי, פיה שמחוברת לקשית שבלחיצה נשלפת כדי למנוע ליכלוך מיותר, לעומת זאת בחלק התחתון של הבקבוק, מצויה קערית סיליקון נשלפת שבעזרת אזור לחיצה מיוחד נשפכת כמו מים, בצורה הזאת הכלב יכול לשתות כמו מקערה רגילה בלי לבזבז מים. בעזרת שסתום סיליקון מיוחד מים לא יכולים לחזור לבקבוק וככה נשארים המים נקיים ושאריות שנשארות בקערית ניתנות לשפיכה בקלות.

© צילום מסך מיוטיוב

ויש גם עוד צד. הבקבוק מאפשר להוסיף שקית סיליקון לבקבוק, כך שמצידו העליון תוכלו לשתות למשל מיץ, ומצידו התחתון שמחובר לשקית יהיו מים לכלב שלכם. הבקבוק ניתן לפירוק לגמרי ומגיע עם שקית לחלקים הקטנים שאפשר יהיה לשטוף אותם במדיח הכלים. כל הבקבוקים זהים בהרכבם, כך אפשר ליצור שילובי צבעים אם קיים ברשותכם יותר מבקבוק אחד.

הבקבוק אומנם עוד לא יצא לפועל, אך כמו כמעט כל דבר כיום הוא מוצע לתמיכה בפרויקט גיוס המונים. אם תתמכו בפרויקט כבר מעכשיו תהיו הראשונים לקבל את הבקבוק כבר בפברואר 2018.

 

תגובות