הציפיות גבוהות: סטארט אפ מעופף במיוחד בדרך למימוש. צילום מסך מיוטיוב

הציפיות גבוהות: סטארט אפ מעופף במיוחד בדרך למימוש

מי לא היה רוצה להיות בעל סטארט אפ ענק? משהו שקשור למכוניות מעופפות ויכול לשנות את העולם? אז מגיע מזל טוב לחברת האם של וולוו שקנתה את הסטארט אפ והולכת להוציא אותו לפועל. נשמע מבטיח, לא?

אתמול (ב') הודיעה חברת הבית של וולוו כי רכשה את Terrafugia, החברה האחראית על סטארט אפ מדהים של מכוניות "מעופפות". שתי החברות הודיעו אתמול כי בכוונתן להפוך את הפנטזיה על מכוניות "מעופפות" למציאות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לחברת Terrafugia יש עבר עם כלי תעופה, בשנת 2009 היא שלחה לניסיון אב טיפוסי שלה. האב הטיפוסי היה מטוס שנתמך בנסיעה על כבישים והוא בעל כנפיים נשלפות לטיסה. המכונית "המעופפת" הזו הייתה נראת יותר כמו מטוס מאשר מכונית אך זו רק ההתחלה. גם המכונית העתידית תראה יותר כמו מסוק מאשר כמו מכונית. כאשר הוא יהיה על הכביש הוא יראה כמו מכונית, אך כאשר נרצה להתנתק מהקרקע, ייצאו לו מהצדדים שני מדחפים, כמו של מסוק, והגלגלים יכנסו פנימה. המכונית המרחפת תהיה מופעלת על ידי חשמל ותימנע מרעש וזיהום האוויר.

 

המכונית המעופפת בהחלט מסקרנת את רובנו ובהחלט תהיה לה השפעה משמעותית על הניידות שלנו ממקום למקום בעתיד. סביר להניח שיידרשו שנים, כדי להגיע לסוג כזה של טכנולוגיה וזו כנראה הסיבה שהחברות לא התחייבו לתאריך מסוים להשקת המוצר. אז כרגע נשאר לנו רק לחכות ולראות מתי נראה מכוניות ממותגות ב"וולוו" עפות בין הגגות ברחוב שלנו.

תגובות