משתמשים מדווחים: תקלות במכשיר האייפון X. צילום: GettyImages

משתמשים מדווחים: תקלות במכשיר האייפון X

אם אתם בעלי אייפון X אתם בטח כבר יודעים על מה מדובר. בימים האחרונים משתמשי אייפון X התחילו להתלונן שעל המסך התחיל להופיע קו ירוק ושהטלפון לא מגיב למגע במזג האוויר החורפי

לפני מספר ימים החלו תלונות ברשת על התפקוד של האייפון X בימים גשומים, סוערים וחורפיים יותר. באתר "Reddit" דיווח גולש כי הבחין שמסך האייפון X שלו אינו מגיב ברגע שהוא יוצא החוצה, ושאל אם עוד משתמש נתקל בדבר כזה. המון מגולשי האתר ענו לו בתגובות שהם מזדהים איתו ושהם חווים עם הטלפון גם בעיות דומות לשלו, למרות שהטלפון אמור לתפקד כרגיל בין 35-0 מעלות צלזיוס.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אין עוד מה להתבאס, משתמשי האייפון דיווחו שזו סך הכל תקלת תוכנה וכדי לפתור את התקלה יש לסגור את המכשיר ולפתוח מחדש ותגובת המסך תחזור למצבה הרגיל. בתגובה לכל הבלגן "אפל" מסרו כי הם מודעים למקרים בהם מסך האייפון אינו מגיב ישר לאחר מעבר לסביבה קרירה יותר ולאחר מספר שניות המסך יחזור להגיב כרגיל. נמסר גם כי ניתן לטפל בנושא על ידי עדכון תוכנה.

מכשיר האייפון X
מכשיר האייפון X © צילום: GettyImages

לאחר הפיתרון לבעיה הזו, נמצאה עוד בעיה. משתמשי האייפון החלו לדווח כי בצידי המסך, לפעמים בימין ולפעמים בשמאל, מופיע קו ירוק שנמצא לכל אורך המסך. לפי תגובות הגולשים הוא לא משפיע על תפקוד המכשיר אך הוא בהחלט מציק מאוד. אפל אינה מסרה עוד תשובה לגבי הבעיה הנוספת, אך נקווה שהפתרון שלה יהיה קל כמו הפתרון של הבעיה השנייה.

 

תגובות