אפשר לישון: גוגל מפות תגיד לכם מתי לרדת מהאוטובוס. צילום מסך מיוטיוב

אפשר לישון: גוגל מפות תגיד לכם מתי לרדת מהאוטובוס

בעדכונים הקרובים אפליקציית גוגל מפות תוסיף אפשרות מאוד שימושית - ניווט לייב של הנסיעה בתחבורה ציבורית הכולל התראות מתי צריך או לעלות על האוטובוס או הרכבת

תחבורה ציבורית היא חלק בלתי נפרד מחיי היומיום של בני הנוער בישראל. אפליקציית "גוגל מפות" של גוגל היא ללא ספק אחת האפליקציות השימושיות ביותר כאשר יש צורך למצוא תחבורה ציבורית למקום מסוים. אך עד עכשיו, לא היה אפשרות לניווט חיי בתחבורה ציבורית, אלא רק בתחבורה אישית.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אמנם אפליקציית MoovIt כבר מפעילה שירות דומה, אך יש לציין כי השירות אצלה מפסיק במידה ויוצאים מהאפליקציה או מכבים את מסך המכשיר. גוגל מפות תתן שירות שימשיך לעבוד גם אם יצאתם מהאפליקציה או כיביתם את מסך הסמארטפון שלכם, ובכך תוכלו להתרווח על המושב ולתת לגוגל להגיד לכם מתי לרדת מהאוטובוס.

© צילום מסך מיוטיוב

כל מה שתצטרכו לעשות כדי להפעיל את השירות, הוא ללחוץ על כפתור ה- "התחל" בתחתית המסך, לאחר שחיפשתם ומצאתם את המסלול אותו תרצו לעשות. לאחר שתלחצו על הכפתור השירות יהיה פעיל עד שתגיעו ליעד שלכם, אלא אם תחליטו להפסיק אותו באמצע הדרך. העדכון כעת נמצא אצל קהילת הבוחנים של גוגל ואמור לצאת לקהל הרחב בקרוב מאוד.

תגובות