חייבים להוריד: אינסטגרם מתפצלת לשתי אפליקציות שונות. צילום: GettyImages

חייבים להוריד: אינסטגרם מתפצלת לשתי אפליקציות שונות

לא, אתם לא חייבים להוריד כי זו בהכרח אפליקציה טובה. אינסטגרם חוזרת לבסיס ושולחת את כל תחום ה"דירקט" לאפליקציה נפרדת וחדשה. כל הפרטים על האפליקציה החדשה

תכירו את "Direct From Instagram" - אפליקציה חדשה מבית פייסבוק שאמורה לפצל את רשת החברתית אינטסגרם לשתי אפליקציות שונות. בדומה למסנג'ר בפייסבוק, אתם תהיו חייבים להוריד את האפליקציה בשביל לנהל שיחות עם חברים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

איך זה בעצם יעבוד: אינסטגרם רוצה לחזור לבסיס ולאפשר את שיתוף התמונות בלבד באפליקציה הראשית. אם אתם תרצו לשלוח לחברים או עוקבים שלכם הודעות, אתם תצטרכו להוריד את האפליקציה החדשה. גם אם תרצו לשלוח תמונה לחבר בפרטי, אתם תהיו חייבים לעבור באפליקציה החדשה. חשוב לציין שהחברה גם גורמת לכם לרצות להוריד את האפליקציה ומאפשרת פילטרים שלא קיימים באפליקציה הראשית. האפליקציה נפתחת ישר למצלמה, בדומה לסנאפצ'אט (זוכרים שדיברנו על העתקות?) והחלקה לימין ולשמאל בשביל מסך אישי ואינבוקס (בהתאמה). אם תחליקו למטה תוכלו לכתוב הודעת טקסט רגילה.

מנהל מוצר באינטסגרם, המאל שה, הסביר לאתר The Verge שהם רוצים שאינטסגרם תהיה מקום לכל הרגעים שלנו, ואי אפשר בלי שיתוף עם החברים הקרובים. הסיבה שאינסטגרם מתפצלת היא כי הם יכולים להעלות את הרף כדי "ליצור את החלל המהיר והיצירתי ביותר לשיתוף פרטי". האפליקציה החדשה זמינה ב-6 מדינות שונות: אורוגוואי, איטליה, טורקיה, פורטוגל, צ'ילה וישראל. כן, כן, ישראל. בגלל שהאפליקציה כבר זמינה (בינתיים רק באנדרואיד), האפשרות תתבטל באינסטגרם בכל סמארטפון שבעליו יוריד את "דיירקט".

תגובות