כך תצרו את ה-Bitmoji הכי מושלם שלכם. צילום מסך

כך תצרו את ה-Bitmoji הכי מושלם שלכם

קיימת אפליקציה שמאפשרת לכם לבנות את עצמכם כדמות ולאחר מכן לשלוח לחברים את עצמכם בתמונות מצוירות שונות. איך זה עובד ולמה זה קשור לסנאפצ'אט? כל הפרטים

אם עד עכשיו לא נחשפתם ל-Bitmoji ולכל מה שזה יכול לעשות, הגיע הזמן עכשיו. כל מי שנכנס לסנאפצ'ט ראה חברים שלו מפרסמים סרטונים ותמונות שלהם מצוירים וזה גורם לכולנו לרצות גם. השלב הראשון הוא קודם כל להוריד את האפליקציה מחנות האפליקציות.

עוד בערוץ הדיגיטל באתר פרוגי:

לאחר מכן אתם תצטרכו לבנות ולעצב את הדמות שאתם תרצו להשתמש בה. איך עושים את זה? יבקשו מכם להכניס פרטים כמו מין, שיער, עיניים, מבנה גוף, מגוון אביזרים שאתם רוצים להדביק על הדמות שלכם. בנוסף, יש אינספור תלבושות שאפשר להתאים בדיוק לסטייל שלכם. לאחר מכן, אתם יכולים להוסיף את הדמויות השונות בתור מקלדת שלכם. באייפון -  הגדרות > כללי > מקלדת > מקלדות > הוסף מקלדת חדשה > Bitmoji. באנדרואיד – הגדרות > שפה > מקלדות > בחירת מקלדת > מקלדת Bitmoji.

אחרי שעשיתם את זה כשלב ראשון, אפשר להתחיל לעבוד. לדוגמה, בסנאפצ'ט תוכלו לשלוח סטיקרים לחברים שלכם בסוגים שונים. מדי פעם סנאפצ'ט מאפשרת לכם להכניס את הדמות גם בסרטונים ובצורות שממש מתחברות עם הסביבה שאתם מצלמים - אז זה מגניב ממש. לא רק זה, תוכלו לשלוח בווטסאפ ובהודעות את עצמכם כדמויות אנימציה. פשוט מה שעליכם לעשות הוא לבחור את המקלדת החדשה של ה-Bitmoji ודרך זה לבחור לשלוח את התמונה הרצויה. חשוב לציין שלהבדיל מהסנאפצ'ט ששם זה ישלח כסטיקר מגניב, בוואטספ ובהודעות זה יישלח כתמונה. מוזמנים לשתף את הדמויות של עצמכם!

תגובות