אחרי 5 שנים: צמד "הדובים" מפסיקים לעבוד ביחד. צילום: מאי סביר

אחרי 5 שנים: צמד "הדובים" מפסיקים לעבוד ביחד

הצמד שדאג להביא לנו הצלחות יוטיוב רבות, ביניהן כמו "תמניקו" (פארודיה לדספסיטו) והריווינד הישראלי השנתי ביוטיוב, מפסיק לעבוד ביחד וזה כמובן מלווה בדרמה יוטיוברית: "הכל פשוט נלקח ממני ברגע" אמר עדן לוי • מנגד, אלדר חממי: "לא עושה את הדברים בקלות דעת. אף פעם"

אין ספק שערוץ "הדובים" ביוטיוב הוא אחד הערוצים המובילים ביוטיוב הישראלי. כבר חמש שנים שהערוץ מספק תכנים מגוונים הכוללים פארודיות, וולוגים, אתגרים ועוד. רק לפני חודש הערוץ העלו זו השנה השלישית מנהלי הערוץ את סרטון סיכום השנה של היוטיוב הרשמי בישראל ה/Rewind, שצבר למעלה ממיליון צפיות. אך יש לנו בשורות בשבילכם - אין יותר "הדובים". עד אתמול (שבת) ניהלו את הערוץ אלדר חממי ועדן עומר לוי. כעת יפעל הערוץ תחת חממי בלבד. שם הערוץ הוחלף ל-"Hamami Productions".

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

גם לוי וגם חממי העלו פוסטים בפייסבוק כדי להסביר את המיתוג החדש של הערוץ. "אז כן, הערוץ שייך לי כיום. נתבקשתי לפני שינוי המיתוג של הערוץ "לטהר אותו" - למחוק את כל הסרטונים מלבד סרטוני סיכומי השנה" מסביר חממי בפוסט שכתב, "עשיתי את זה כי כבר לא היתה לי ברירה. השותפות והכימיה בינינו הייתה לא פשוטה בלשון המעטה (מאוד) והמצב הדרדר עוד יותר מאז הקליפ האחרון", הוא מתאר. הוא מסביר גם שהוא שלם עם ההחלטה ושהיא תוצאה של תהליך מורכב ואישי.

© צילום מסך מפייסבוק

גם לוי כתב פוסט משלו "לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות. אחרי 5 שנים של עבודה משותפת, שעשינו ביחד סרטונים, היינו בין הערוצים המצליחים הראשונים בארץ והגענו עם ההומור שלנו לעשרות אלפי עוקבים - הכל פשוט נלקח ממני ברגע".

הוא מוסיף כי "לא הייתה שום שיחה בנושא לפני כן, לא היה סיכום בינינו, לא היה כלום. ניסיתי להגיע לפשרה ושנחלק בינינו את הדברים שווה בשווה. בסופו של דבר נתקלתי בסירוב ונשארתי בלי כלום". הוא מסביר כי הוא נמצא כבר במקום אחר ושהוא מתכוון לעלות ולפרוח בעולם העריכה, כאשר דובר צה"ל הוא דלת הפתיחה שלו.

© צילום מסך מפייסבוק

לפי התגובות, נראה כי שניהם זוכים לתמיכה מהקהל והמעריצים מצפים לראות את התכנים העתידיים של שניהם. נראה כי כעת כל אחד מהם החליט לפתוח דף חדש, לשנות כיוון ולהתחיל ליצור עצמאית. בכל מקרה, עם או בלי הערוץ המקורי, אנחנו מאחלים המון הצלחה לשניהם בהמשך הדרך ומקווים לראות עוד הרבה תוכן איכותי.

התגובות

לוי מסר לנו בתגובה: "חבל לי שהגענו למצב הזה, אחרי 6 שנים של חברות ועבודה משותפת, אך שום דבר לא מצדיק את המעשה השפל שאלדר בחר לעשות. חשוב לי להבהיר שלא היה שום סיכום בינינו בנושא חלוקת הערוץ או מחיקת הסרטונים, והכל נעשה מבלי לשאול לדעתי. בכל מקרה אני משאיר את העבר מאחור עם הפנים קדימה. כשאסיים את קורס בדובר צה״ל אמשיך ליצור סרטונים בדרכים אחרות עם אנשים טובים".

חממי מסר לנו בתגובה: "אני תמיד הייתי מוכן לשיתוף פעולה, מצד עדן לשיקום היחסים ביננו ולשיקום הערוץ. הכימיה ביננו הדרדרה, קרו מקרים בפן האישי שהיו מתחת לחגורה ולא הייתה לי ברירה אלא לשנות את מיתוג הערוץ. הוצג בפני תנאי ממנו (מעדן) שבמידה וארצה לעשות זאת, אצטרך למחוק את שאר הסרטונים של הערוץ שהוא לקח בהם חלק וקיימתי את זה"

עוד אמר חממי לפרוגי כי, "צר לי מאוד שהגענו בכלל לסיטואציה כזו ואני יוצא 'מגעיל וחסר התחשבות' ובכלל הדברים לא סוכמו ביננו כמו שצריך, אך לא היה לי פרטנר לדבר איתו כבר. תמיד הייתי מוכן לשקם את הערוץ ולהרים אותו על הרגליים (וגם את הקשר האישי) אך הדבר לא קרה מהצד השני. עוד יותר צר לי שהדבר הגיע לגורמים כאלו רחבים וזה נעשה באופן פומבי. כך או כך - עדן לא צריך את היוטיוב כדי להצליח. יש לו את הכלים והידע להצליח איתי או בלעדיי. הוא מוכשר בטירוף".

תגובות