איכותי אך פחות לצעירים: לקחנו את ה-LG V30 לביקורת. יחצ LG

איכותי אך פחות לצעירים: לקחנו את ה-LG V30 לביקורת

אין ספק שהמכשיר החדש של LG, ה-LG V30, מביא איתו עוצמות ועיצוב חדשני, אך יש בו מעט חסרונות שבאמת מפריעות בשימוש בו. לקחנו את המכשיר החדש והבאנו לכם את כל המסקנות

לפני כחודשיים הציגה חברת הטכנולוגיה הקוריאנית אל-ג'י את אחד המכשירים החזקים וחדשניים שלה עד היום - ה-LG V30 עם אנדרואיד 7 נוגט. המכשיר מהיר, איכותי, עוצמתי ובעל מראה מצויין. הוא מביא טעם חדשני לסדרת ה-V. מדובר במכשיר מעולה אך לא נקי מחסרונות. לקחנו את המכשיר לסקירה מלאה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אתחיל בכך שהתצוגה של המכשיר מעולה. מסך של 6 אינץ', OLED חדשני ובו 2880x1440 פיקסלים ברזולוציית 538 פיקסלים לאינץ'. המסך בעל צבעים עשירים ועמוקים. עם זאת, המכשיר הרבה יותר קל מהמצופה. הוא הקל ביותר בקטגורית ה-6 אינץ'. העיצוב שלו חדשני ומיוחד, עם קצוות מעוגלים בצדדים וללא כפתור בית. השוליים מאוד צרים, עובדה זו, מצד אחד נותנת מראה איכותי, אך מצד שני גורמת לעיתים רחוקות ללחיצות לא רצויות כאשר רוצים ללחוץ בחלק העליון של המסך על ידי כף היד.

© יח"צ LG

הזיכרון עומד על 64 ג'יגה-בייט, מקום מכובד שמאפשר שימוש חופשי ללא דאגות של אחסון. עם זאת, חיישן טביעת האצבע, אשר נמצא בגב המכשיר, עובד בצורה מושלמת ללא צורך בניקיון של החיישן או ניסיונות חוזרים ונשנים. בנוסף, אחד היתרונות הגדולים ביותר של המכשיר הוא הסאונד שהוא מפיק. חברת אל-ג'י הביאו מהנדסי סאונד כדי ליצור הזרמה של סאונד מקצועי. ה-V30 הוא הסמארטפון הראשון שתומך בטכנולוגיית MQA כלומר Master Quality Authenticated, המאפשרת תמיכה בקבצי סאונד מקצועיים באיכות המקורית של אולפני ההקלטות.

מצלמת המכשיר מורכבת ממערכת של שתי מצלמות - מצלמת 16 מגה-פיקסל עם צמצם F/1.6 ומצלמת 13 מגה-פיקסל עם צמצם F/1.9. בתנאי תאורה שמשיים ועם תאורה מספקת, המצלמה מצויינת ותביא תוצאות איכותיות מאוד. התוספת של העדשה הרחבה היא מעולה ונותנת לתפוס נופים רחבים בתוך תמונה אחת. אך בלילה אל תעלו את הציפיות שלכם. בנוסף, רואים שאל-ג'י פחות כיוונו לקהל הצעיר יותר כיוון שמצלמת ה-"סלפי" נותנת ביצועים פחות מספקים. התמונות במצלמה הקדמית עם מעט נויז (רעש - פגיעה באיכות הצבעים והתמונה), ואני חושב שהם יכלו להשקיע בה יותר.

© יחצ LG

הסוללה עומדת על הספק של 3,300 מיליאמפר לשעה. היא נותנת שימוש לאורך יום שלם של עבודה. אנשים שפחות משתמשים בסמארטפון יצטרכו להטעין אותה אפילו פעם ביומיים או שלושה אך המשתמשים הכבדים יותר יצטרכו לעזור לה מעט בשעות הערב. הטעינה מהירה, אל דאגה.

לסיכום, מדובר במכשיר מהיר ועוצמתי. כיף להשתמש בו, במסך המעולה שלו, ובסאונד האיכותי שלו. חיישן טביעת האצבע מעולה והסוללה מספקת. הצילום איכותי בתנאים אופטימלים אך מאכזב מעט בתאורה חלשה ובמצלמה הקדמית.

תגובות