מתי התחברתם? אינסטגרם מאפשרת לכם להיות סטוקרים. צילום: GettyImages

מתי התחברתם? אינסטגרם מאפשרת לכם להיות סטוקרים

הרשת החברתית הפופולארית ביותר, אינסטגרם, הוציאה עדכון חדש ודי חשוב במיוחד לסטוקרים שבנינו. בנוסף, איזה עדכון חדש שאמור לצאת בקרוב עלול להפחיד את כולנו?

לפני קצת יותר מחודש דיווחנו לכם על פיצול האפליקציה החברתית אינסטגרם לשתי אפליקציות שונות; הרשת החברתית עצמה ואפליקציה להודעות Direct בדיוק כמו בפייסבוק. והנה היום בבוקר אינסטגרם הוציאה עדכון חדש שבו תוכלו לראות לפני כמה זמן החברים שלכם התחברו לרשת החברתית בדיוק כמו בסנאפצט, ווטסאפ ומסנג'ר של פייסבוק.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

את הפיצ'ר החדש תוכלו לראות דרך הודעות ה-Direct ומתחת לכל חבר שהתכתבתם אתו לאחרונה תראו לפני כמה זמן הוא התחבר לאינסטגרם. הפיצ'ר החדש יתכן ויעניין מספר רב של משתמשים ובעיקר את הסטוקרים שביננו.

פיצ'ר נוסף שהתווסף לאינסטגרם בתקופה האחרונה הוא סוג הפונט בסטורי. בעזרתו תוכלו לבחור איזה פונט שתרצו מבין האפשרויות לכתוב בו בסטורי, אם זה כתב "מודרני", "כתב עגול" או כתב דומה לשל מכונות כתיבה. עדכון זה מגיע בהדרגה לכלל המשתמשים אז אם עדיין לא ראיתם את אפשרות זו במשתמש שלכם תדעו שכבר בימים הקרובים יתווסף גם אליכם הפיצ'ר החדש

ידיעה חדשה שמגיעה מאתר WABetaInfo מודיעה כי באחד מהעדכונים הקרובים של הרשת החברתית אינסטגרם תקבלו התראות במידה וצילמו מסך לסטורי שלכם, דבר שלא היה עד כה באינסטגרם והיה רק באפליקציית סנאפצ'אט.

תגובות