לא יקר: שלושת שירותי המוזיקה שכדאי לכם להכיר. צילום: GettyImages

לא יקר: שלושת שירותי המוזיקה שכדאי לכם להכיר

הרבה מכם שומעים מוזיקה דרך פלייליסטים ביוטיוב וחלקכם אף מוריד בצורה לא חוקית מהאינטרנט את השירים. הגיע הזמן להכיר את שירותי המוזיקה שלא עולים הרבה כסף וכך תיהנו ממאגר עצום של שירים שקל להגיע אליהם

בעבר, אם הייתם רוצים לשמוע שיר לא דרך היוטיוב, היה עליכם לקנות את האלבום וליהנות ממנו. כיום, יש שירותי מוזיקה שעבור עשרות שקלים בחודש תוכלו לקבל מאגר גדול של מוזיקה. אנו נציג לכם שלושה שירותים שבענינו חובה להכיר. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Spotify 

שירות המוזיקה ספוטיפיי הוא המוכר ביותר והעשיר ביותר שיש. מאגר עצום של מוזיקה בינלאומית, בזמן שהמוזיקה הישראלית קיימת אך לא באופן מלא. הממשק נוח ופשוט לשימוש, התוכן מתעדכן ומרגיש תמיד שיש חידושים ותוספות למערכת. כמו שאתם מבינים, לא הכל טוב: השירות הזה עדיין לא זמין בישראל ואם אתם רוצים להשתמש בשירות - יהיה עליכם להוריד בצורה שונה כדי שזה יעבוד לכם. משתמשים רבים מתחננים שהשירות יגיע לארץ ויהפוך את השימוש לפשוט עם מבחר שירים טוב יותר. כמה זה עולה אתם שואלים? עבור מנוי יחיד אתם תשלמו 10 דולרים בחודש, ועבור מנוי משפחתי (שישה משתמשים) אתם תשלמו 15 דולר. 

Apple Music

השירות פרץ לחיינו בסערה וגרם למשתמשים רבים לרוץ ולרכוש חשבון. אפל החליטה להשתמש בחנות שלה, iTunes, ובכך להציע שירות מוזיקה עתיר בשירים ובאלבומים. מה שזה אומר, שמעבר למאגר עצום בינלאומי, רשימת השירים הישראלית שמתעדכנת במהרה - היא מרשימה ולא מביישת שום חנות מוזיקה אחרת. להבדיל מספוטיפיי השירות כבר זמין בארץ באופן רשמי, כך שהשימוש הוא פשוט וקל. העיצוב של הממשק הוא נוח ונקי, כמו שאפל יודעים לעשות. החברה עושה שיתופי פעולה עם אמנים מקומיים שזה נהדר, והיא מציעה הטבות למשתמשים שלה - בכורה לפני כולם ועוד. השירות עולה רק 20 שקלים לחודש ועבור החשבון המשפחתי (שישה משתמשים) תשלמו 30 שקלים בחודש.

Deezer

השירות עשה את צעדיו לישראל ממש לאחרונה ולכן גם הוא לא מושלם. שירים חדשים שיוצאים מגיעים די במהרה לדיזר, שזה מעולה ומראה על איכות טובה. המאגר הוא גדול ומקיף אך בעיה שהפריעה לנו היא אם תחפשו שם של זמר בעברית, תקבלו שירים שלו ואלבומים שלו, אבל לא את פרופיל הזמר כמו שמצפים וכפי שיש באפל מיוזיק לדוגמה. לחברה חשוב במיוחד שאתם תאזינו למוזיקה איכותית, ולכן הם וויתרו על קבצים עם סיומת של MP3 ומשתמשים בקבצי Flac, כך שזה יותר איכותי. באפליקציה יש לכם אפשרות שתעזור לכם לזהות מוזיקה ולצרף את השיר לרשימת השמיעה שלכם. בנוסף אפשר לעקוב אחרי חברים ושהם יעקבו אחריכם, ובכך אפשר לראות את הפלייליסטים של החברים שלכם. בשביל הטוב הזה אתם תשלמו 19 שקלים בחודש עבור מנוי אחד, ובעבור מנוי משפחתי (שישה משתמשים) תשלמו 29 שקלים בחודש. 

תגובות