בשעה טובה: ה-HomePod של אפל יוצא לשוק. צילום מסך מהאתר של אפל

בשעה טובה: ה-HomePod של אפל יוצא לשוק

לאחר שהכריזו עליו באירוע הרשמי שלהם והציגו אותו פה ושם, הרמקול החכם של אפל יוצא לשוק ויש לו כבר תאריך הגעה. איך אפשר לרכוש אותו ומתי יכיר את ישראל? כל הפרטים

כשאפל הכריזה על הרמקול החדש שלה, היא סיפרה שהוא לא רק יהיה חכם. אלא הרמקול יהיה גם מערכת מוזיקה ביתית איכותית שנשלטת מרחוק. זאת לעומת החברות האחרון כמו אמזון וגוגל, שהרמקולים שלהם פחות איכותיים לשמיעת מוזיקה.

עוד בערוץ הדיגיטל של אתר פרוגי:

הסאונד האיכותי הוא לא הכל ב-HomePod של אפל: הרמקול כולל בתוכו את המעבד A8 וכמובן מערך רמקולים שכולל 7 טוויטרים וסאב וופר עליון. בנוסף לכל זה, קיים מערך חיווי מואר בראש הרמקול והוא יציג את הפעולות השונות שאתם תעשו בו. הרמקול יידע בזכות טכנולוגייה טובה לזהות החזרים של גלי קול מקירות וכך הוא יוכל להבין מה הדרך הטובה ביותר להשתמיע מוזיקה בחדר. 

© מתוך אתר אפל

בנוסף בהכרזה, אפל סיפרה שהרמקול יגיע אלינו בדצמבר, אך משום נדחתה ההשקה. באיחור מוגזם אפל מצטרפת ואומרת שהרמקול יגיע לארצות הברית, אנגליה ואוסטרליה ב-9 בפברואר. המדינות הבאות שיראו את הרמקול הן גרמניה וצרפת. ההזמנות המוקדמות לרמקול ייפתחו ביום שישי הקרוב דרך האתר הרשמי באפל. המחיר עומד על 350 דולר והרמקול יגיע בשני צבעים: שחור או לבן. כרגע אין מועד הגעה לישראל, אך ברגע שיהיה - כמובן שנודיע.

תגיות
תגובות