RIG 4VR: אוזניות גיימינג טובות שלא עולות הרבה כסף. צילום: נבו טרבלסי

RIG 4VR: אוזניות גיימינג טובות שלא עולות הרבה כסף

יצא לנו להכיר הרבה אוזניות גיימינג שמתמחות בתחומן. האוזניות הבאות של חברת פלנטרוניקס והן עושות עבודה מעולה. בנוסף, מה הפלוס לאנשים משקפופרים? ביקורת אוזניות

והפעם, בשולחן הביקורות שלנו אנו מתעסקים עם אוזניות הגיימינג: RIG 4VR של חברת פלנטרוניקס. אוזניות אלו מתאימות ל-PS4 אם רוצים לחבר את האוזניות לקונסולה – כפי שגם אני עשיתי. איך החוויה הכוללת? ביקורת אוזניות גיימינג.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נתחיל קודם כל בבנייה הכללית של האוזניות והעיצוב: האוזניות בצבעים שחור לבן, עיצוב נקי במיוחד שלפחות בעיניי – עושה את זה כמו שצריך. לא צריך צבעים עזים ולא צריך איזה סקין מפוצץ, פשוט לבן ושחור. לצד העיצוב הפשוט והנאה, לאוזניות יש שלד גמיש, כך שנוח לשים אותו והוא לא מרגיש כמשהו קשיח במיוחד. כשאתם שמים עליכם את האוזניות, מה שנוגע בכם הוא לא השלד, אלא רצועה מיוחדת שנותנת הרגשה של ביטחון. האוזניות לא כבדות מדי, כך שזה פלוס נהדר.

ביקורת וידיאו
 

הרבה אוזניות שאנחנו מכירים מגיעים עם אפשרות התאמה לגדלים שונים. ההבדל בין אוזניות אלו לאחרות – שבאחרות יש מנגנון שמגדילים או מקצרים, באוזניות אלו יש אפשרות לנתק את האוזניות עצמן מהמקום ולחבר אותן לשלב נמוך או גבוה יותר, כך שיש רק שלוש אפשרויות של התאמה. בנוסף, החוט שיוצא מהאוזניות הוא קצר בשביל חיבורים קרובים כמו משקפות VR, ובתוך החבילה של האוזניות תקבלו עוד שני מאריכים בשביל חיבורים לשלט ועוד. לא רק זה, אני רוצה לפרגן לאוזניות האלו בתור משקפופר: אני מתעב אוזניות ONים בגלל שכל פעם הן הורסות את המשקפיים שלי. האוזניות האלו, באמצעות כריות ספוג מספיק עבות באוזניות עצמן, מצליחות לנוח על המשקפיים ולא למחוץ לי את הראש.

מה שמקבלים בחבילה
מה שמקבלים בחבילה © יחצ

כשהנחתי לראשונה את האוזניות על הראש שלי ציפיתי לשמוע איכות סאונד טובה. לא רק שהציפייה שלי התממשה, אלא גם קיבלתי חוויה יותר טובה. איכות הסאונד היא טובה וחדה, כזו שאפילו כיף לשמוע מוזיקה כשאתם סתם עובדים על המחשב או כשאתם רואים סתם סרט. מול זה, חסרון בולט במיוחד באוזניות שהן מרגישות מעט גדולות. בהתחלה זה לא מורגש והכל בסדר, אך לאחר שעה של משחק או של עבודה באופן כללי, מתחילים להרגיש את האוזניות. האוזניים מתחממות ובא לכם להוריד את האוזניות לכמה דקות בשביל להתאוורר.

בנוסף, מכיוון שאלו אוזניות גיימינג זה לא כל-כך חשוב, אך אם תשתמשו באוזניות לשימושים אחרים זה אולי יבאס אתכם: כבר מהאחוזים הראשונים בווליום, כל מי שלידכם ישמע את מה שאתם שומעים. שוב, אלו אוזניות גיימינג כך שזה לא חשוב, אך כדאי לדעת את זה.

© נבו טרבלסי

בשורה התחתונה, מדובר באוזניות גיימינג טובות במיוחד. המחיר של האוזניות עומד על 200 שקל, כך שלא רק מדובר באוזניות טובות, אלא הן גם לא עולות יותר מדי כסף.

תגובות