נחשף: מה הסיבה שטלגרם ירדה בחנות של אפל?. צילום מסך מיוטיוב

נחשף: מה הסיבה שטלגרם ירדה בחנות של אפל?

בשבוע שעבר אפל החליטה להוריד את טלגרם מחנות האפליקציות שלה. כעת, נחשפת הסיבה שמאחורי ההחלטה. כיצד טלגרם הפרו את תנאי השימוש של אפל?

בשבוע שעבר האפליקציה טלגרם נעלמה מחנות האפליקציות של אפל למשך 24 שעות. זה לא קרה סתם, אלא בעקבות הפרה של תנאי השימוש של חברת אפל. מנהל השיווק של אפל מסביר מדוע הוחלט לחסום את האפליקציה ליממה. הוא אומר כי הופצו באפליקציה תכנים פורנוגרפיים עם ילדים ועל תכנים אלה חל איסור מוחלט להפצה. לאפליקציה יש הצפנה מקצה לקצה ולכן היא לא זיהתה את התכנים ונתנה להם עבור בין משתמשיה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הפצת תכנים מיניים עם ילדים היא אסורה בהחלט וכל המשתמשים והפלטפורמות אשר לוקחים בה חלק הם בעלי אחריות למעשה. פלטפורמות אחרות נוקטות באמצעי זיהוי של תכנים מסוג זה ואמצעים מידיים לעצירה של ההפצה. זאת באמצעות סריקה של התכנים הנשלחים. אך טלגרם לא עשתה זאת ולכן נעלמה מחנות האפליקציות למשך יממה.

ace36a0737236
© צילום מסך מיוטיוב

טלגרם הצליחו באותו יום למצוא פיתרון לבעיה ולמנוע מקרים דומים בעתיד, ולכן החזירו אותם לחנות. זו לא הפעם הראשונה שטלגרם מסתבכת עם תכנים אשר הופצו בה. היו כבר בעבר מקרים שהופצו בה קריאות לטרור וטלגרם לא טיפלו בכך בעקבות ההצפנה. אינדונזיה אפילו איימה ביולי האחרון לאסור לחלוטין את השימוש באפליקציה.

תגיות
תגובות