קורע: צפו ברובוט שיעשה הכל כדי לפתוח דלת. צילום מסך מיוטיוב

קורע: צפו ברובוט שיעשה הכל כדי לפתוח דלת

סרטון שמשגע את הרשת מציג רובוט דמוי חיה שכל מטרתו היא לפתוח את דלת המעבדה בה הוא חי. הוא יעשה זאת בכל מחיר, התוצאה מצחיקה במיוחד

חברת  "Boston Dynamics" היא חברה שמייצרת רובוטים כבר למעלה מ-25 שנים. החברה מוכרת בעיקר בגלל העובדה שהיא כבר שנים מספקת ומפתחת רובוטים מתוחכמים לשימוש צבא ארצות הברית. אחד מהם, שזכה לסיקור תקשורתי מוגבר נקרא "BigDog". הרובוט, שנראה בדיוק כמו שהוא נשמע, ייוצר על מנת שיוכל לסחוב מטענים כבדים לצד החיילים שעסוקים בלהתאמן בשדה הקרב.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בסרטון, שזכה עד כה למליוני צפיות ביוטיוב וברשתות החברתיות, נראה רובוט חדש שנקרא "SpotMini" ומטרתו היא בסך הכל לפתוח את דלת המעבדה בה הוא גר - משימה שהייתה יכולה להיות פשוטה מאוד, לולא הנסיונות של אחד ממפתחי הרובוט למנוע ממנו לעשות זאת.

 

מה שמעניין הוא שלמרות שאחד האנשים במעבדה מנסה פעם אחר פעם למנוע מהרובוט לפתוח את הדלת, נראה שהרובוט ממוקד במטרתו, ומצליח בסופו של דבר במשימתו. הרובוטים של חברת "Boston Dynamics" מקבלים התעניינות מצד הקהל בכל העולם אולי מכיוון שנדמה למי מאלה שמסתכל עליהם מהצד כאילו יש להם אישיות ורגשות, בעקבות התנועות האנושיות שהמפתחים העניקו לאותם רובוטים.

תגובות