כוח הסלבס על הקהל: קיילי ג'נר הפילה את סנאפצ'ט?. צילום: GettyImages

כוח הסלבס על הקהל: קיילי ג'נר הפילה את סנאפצ'ט?

"עוד מישהו לא פותח כבר את סנאפצ'ט" צייצה הכוכבת בחשבון הטוויטר שלה, וזה ככל הנראה עלה לרשת החברתית לא מעט כסף. כמה אתם שואלים? למעלה ממיליארד דולר • שבוע סוער בסנאפ

הרשת החברתית סנאפצ'ט לא נחה לרגע מקבלת פידבקים, בעיקר שליליים לאחרונה. היא רק בשבוע שעבר השיקה את העדכון החדש ששינה ב-180 מעלות את עיצובה, וזה זכה לפידבק שלילי מקהל משתמשיה ברחבי העולם. לטענת הקהל, מדובר בחוויית משתמש לא נעימה ונוחה במיוחד.

ציוץ של הכוכבת קיילי ג'נר, שלה קהל מעריצים ועוקבים גדול, למעלה מ/128 מיליון עוקבים בפייסבוק ובטוויטר, ככל הנראה, הביא לירידה משמעותית בערך המנייתי של אפליקציית סנאפצ'ט. "אז.. עוד מישהו לא פותח כבר את סנאפצ'ט או שזה רק אני? זה כל כך עצוב" צייצה ג'נר לקהל עוקביה, שרובו בני נוער. הסוף קרוב מתמיד?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

24 שעות לאחר הציוץ, סנאפצ'ט דיווחה כי מניית החברה ירדה ב-7.2% שהביאו את החברה להפסד של כ-1.3 מיליארד דולר. כך שככל הנראה, הציוץ עלה לאפליקציה קרוב ל-4.5 מיליארד שקלים.

נכון, אין הוכחה ברורה לכך שג'נר היא זו שגרמה לזה, והאפליקציה גם ככה זוכה לשנה לא קלה במיוחד, בה היא עדיין לא מצליחה להיות רווחית במיוחד, פידבקים שליליים ברחבי העולם וכמובן - החוזק של חברת פייסבוק המחזיקה בידיה גם את ווטסאפ ואינסטגרם.

אולם, אסור לשלול את כוחם של הסלבס שחזקים ברשתות החברתיות ולהם קהל עוקבים רחב. הרי, מי לא יילך או יקשיב לאדם שהוא מעריץ? כך או אחרת, ג'נר דאגה לצייץ שהיא חוזרת בה, וציינה שהיא עדיין אוהבת את סנאפצ'ט וזו הייתה האהבה הראשונה שלה.

גיפים, מעכשיו גם בסנאפצ'ט

בניסיון לשפר את הפידבקים השליליים מצד הקהל, סנאפצ'ט הוציאה עדכון נוסף, בו כעת המשתמשים יכולים להוסיף תמונות GIF לסטורי, להודעות ולווידיאו שהם שולחים דרך האפליקציה. עדכון האפליקציה הוא במסגרת שיתוף פעולה יחד עם חברת Giphy שאגרה לאורך השנים בנק גיפים

תגובות