MWC 2018: התכנונים של סמסונג וסוני לכנס הבינלאומי. צילום מסך מיוטיוב

MWC 2018: התכנונים של סמסונג וסוני לכנס הבינלאומי

הכנס הגדול ומהחשובים MWC לשנת 2018 החל ולמשך הימים הקרובים מחכים לנו שדרוגים חדשים ומרעננים לעולם הסמארטפונים • ציפיות

תערוכת המובייל הגדולה בעולם מגיעה גם השנה, והיא תימשך לאורך כל השבוע בברצלונה. בבמהלכה חברות רבות יציגו את המוצרים החדשים שלהן לשנה הנוכחית. בין החברות ניתן למצוא את סמסונג וסוני מובייל עם מוצרים חדשים. סמסונג מוציאה את מכשירי הגלקסי S9 וגלקסי S9 פלוס, שבאים לחדש בעיקר בתחום הצילום, וסוני עם Xperia XZ2 ו-Xperia XZ2 Compact שמצטרפים למשפחת הפרימיום של החברה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

סמסונג

כאמור, סמסונג מביאים את הדור התשיעי של סדרת הדגל שלהם. גלאקסי S9 ו-S9 פלוס. המכשירים יגיעו עם מצלמה משודרגת, הטובה ביותר שסמסונג אי פעם הוציאה, שמסוגלת לצלם בכל תנאי תאורה, מאפשרת ליצור אימוג'י אישי מונפש ותומכת ב-Super Slow Motion. המכשירים יהיו זמינים לרכישה ב-16 במרץ, בצבעים שחור חצות, אפור טיטניום, כחול אלמוג וסגול לילך.

גלאקסי S9 פלוס
גלאקסי S9 פלוס © יחצ

לדברי די ג'יי קו (DJ Koh), נשיא וראש חטיבת המחשוב והתקשורת הניידת בסמסונג אלקטרוניקה: "אופן השימוש שלנו בסמארטפונים השתנה במקביל להתפתחות התקשורת וההבעה העצמית. המצלמה של ה-Galaxy S9 וב-Galaxy S9 Plus עוצבה מחדש, כך שהמכשירים מאפשרים צילום של תמונות וסרטונים בכל מקום וכן מאפשרים תקשורת עם אחרים ולהביע את עצמם בדרך ייחודית ואישית שלהם".

סוני מובייל

סוני מציגה השנה בכנס את Xperia XZ2 ו- Xperia XZ2 Compact. המכשירים בעלי עיצוב חדש בשם Ambient Flow, תמיכה ב-Super Slow Motion, וטעינה אלחוטית. הם כוללים רמקולים חזקים ואיכותיים במיוחד, ושימוש ברטט באופן שמשתלב במוזיקה, משחקים וסרטונים. המכשירים יהיו זמינים לקנייה במהלך חודש מרץ בצבעים שחור, כסף, ירוק-כחלחל וורוד.

Xperia XZ2 © צילום מסך מיוטיוב
תגובות