מתקדמים: מתי גרסת הבטא של האנדרואיד הבא תגיע?. צילום מסך מיוטיוב

מתקדמים: מתי גרסת הבטא של האנדרואיד הבא תגיע?

על פי דיווחים שרצים ברשת, ייתכן שחברת הענק גוגל, תשיק כבר בעוד שבוע וקצת את גרסת המפתחים לגרסה הבאה של מערכת ההפעלה אנדרואיד. במקביל, ההימורים באינטרנט על השם החדש שיינתן לה, כבר התחילו

ממש בתקופה זו של השנה, בחודש מרץ 2017, יצאה חברת גוגל בהצהרה חגיגית על שחרור עדכון הבטא לגרסת ההפעלה השמינית של אנדרואיד - "Android O", או בשמה המוכר - אנדרואיד אוראו (Oreo). כן, גוגל אוהבת לתת לכל גרסאות האנדרואיד שלה שמות מתוקים וקליטים, וכמו בכל שנה, גם הפעם השמועות לגבי השם של הגרסא החדשה רצות ברשת.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

על פי הדיווח של מדליף הטכנולוגיה הידוע אוואן בלאס, ההדלפות מדברות על כך שלאנדרואיד החדש יינתן השם "Androide P", והניחושים לגבי שם הממתק של מערכת ההפעלה ממהרים לצוץ. כאן מגיע הקטע המעניין. אחת ההשערות הגדולות ביותר מדברת על כך שהאנדרואיד החדש ייקרא "Android Pie" מהסיבה הפשוטה שתאריך בו הגרסא אמורה לצאת לשוק המפתחים הוא לא אחר מה-14.3- יום הפאי הבינלאומי. צירוף מקרים? הכל יכול להיות.

© צילום מסך מיוטיוב

על פי דיווחים קודמים, הגרסא החדשה תשופר בהגדרות הפרטיות שלה, ולא תאפשר לאפליקציות זדוניות גישה למצלמה ולמיקרופון של הסמארטפון של המשתמשים. כמו כן יתווסף ריבוי מסכים, ונוכל להעביר את המכשיר למצב לילה. שיפורים רבים מחכים לנו בגרסה החדשה.

תגובות