סוף סוף: שירות ספוטיפיי זמין גם בישראל. יחצ

סוף סוף: שירות ספוטיפיי זמין גם בישראל

אחרי תקופה ארוכה שמחכים, השירות עולה לארץ ועושה להרבה אנשים שמח בלב. מה יש בשירות ומה חסר בו? כל הפרטים

עבור הרבה ישראלים, זו בשורה גדולה: ספוטיפיי, אחד משירותי המוזיקה הגדולים ביותר בעולם, עושה עלייה לארץ. הרבה אנשים רק שמעו את השם הזה וחלק ממש עשו הכל כדי להשתמש בו פה בארץ. היום - ספוטיפיי עולה לארץ. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אם אתם לא מכירים, נסביר: ספוטיפיי הוא אחת משירותי המוזיקה האינטרנטיות מהמובילות בעולם. לספוטיפיי יש כמה מסלולים שאפשר לבחור - הראשונה היא חינמית. אתם יכולים להאזין למה שאתם רוצים, אבל יהיו פרסומות באמצע ובכך מבדילה את עצמה מהרבה מתחרות (שלהן אין בכלל מסלול חינמי). המסלול הנוסף שהושק בארץ הוא מסלול הפרימיום והוא יעלה 20 שקל בחודש למנוי (בדומה לשאר החברות המובילות בארץ) והוא כמובן בלי פרסומות. מסלול שלישי שחסר הוא מסלול המשפחתי, מסלול שמשלמים קצת מעל המסלול הרגיל ואפשר להכניס עד שישה משתמשים. 

 

לספוטיפיי יש ספרייה של יותר מ-35 מיליון שירים שזמינים לכל מי שמשתמש בשירות, גם עבור אלו שבמסלול החינמי וגם עבור אלו שבמסלול הפרימיום. אחד היתרונות המרכזיים של ספוטיפיי הוא קליעה בול לטעם שלכם. לפי הרבה מהמשתמשים בכל העולם, החברה לא טועה ומצליחה להבין אתכם, בצורה הכי טובה. למרות שהשירות עלה לארץ, השירות מושק רק בשפה האנגלית, אך הובטח ממשק עברי (עדיין אין תאריך). אם תחפשו, תמצאו מוזיקה ישראלית ואפשר לחפש את שמות האומנים בעברית שזה מעולה. 

יחצ
יחצ

בשביל להצטרף, עליכם להוריד את האפליקציה מחנות האפליקציות אצלכם או להיכנס לאתר שלהם. לאחר מכן תוכלו לשמוע דרך הטלפון, דרך המחשב, בסטרימר שלכם, בקונסולות המשחק שלכם ועוד. אם תהיו חדי עין, תשימו לב שוויז אפילו משתפת פעולה איתם ואפשר לקבל מידע על השירים המושמעים תוך כדי הנסיעה. 

תגובות