מצטרפת לשוק ה-360: GoPro משיקה את Fusion . קרדיט: GoPro

מצטרפת לשוק ה-360: GoPro משיקה את Fusion

חברת GoPro משיקה בארץ את מצלמת Fusion, מצלמת 360 מעלות שאמורה להפוך את כל תהליך הצילום לפשוט יותר. כל פהרטים מההשקה

לפני כחצי שנה, התקיימה השקה של חברת GoPro שם השיקו את מצלמת ה-Hero ואת הרחפן קארמה. כבר אז הזכירו את המצלמה החדשה, Fusion, אבל אמרו שזה יגיע יותר מאוחר. המצלמה עושה עלייה לארץ ולנו יש פרטים - מה יש במצלמה וכמה זה יעלה בארץ?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המצלמה החדשה מצלמת וידיאו בשני מצבים מרכזיים, הראשון מצלם ב-5.2K ל-30 פריימים והמצב השני, למי שרוצה 60 פריימים, יקבל 3K. בשביל לצלם תמונה רגילה, עומדת לרשותכם עדשה שמסקפת 18MP. כמובן שיש את האפשרות לצלם וידיאו רגיל ולא רק 360 מעלוץ. את המצלמה אפשר להפעיל על ידי פקודות קוליות, למצלמה יש מייצב תמונה ברמה גבוהה במיוחד, כך לפני החברה, והמצלמה יכולה לעמוד בעומק של 5 מטר במים. למכשיר יש אפשרות לחיבור WiFi בשביל לחבר שלט או אפליקציה, וגם יש לו קישוריות GPS. המכשיר מקליט סאונד ב-360 מעלות ולא רק מצד אחד.

© GoPro

שני פיצ'רים שחובה להכיר הם ה-OverCapture וה-Fusion Studio. בעזרת ה-OverCapture, תוכלו לצלם ולערוך את הכל בצורה הרבה יותר מהירה ונוחה. תוכלו ממש לייצר מיני-סרטים שכאלו ותוכלו להתמקד בתמונה במהש אתם רוצים. תוכלו "לעקוב" כאילו אתם מצלמה שבאמת זזה אחר תמונה ועוד פיצ'רים שונים. בסטודיו, הפיצ'ר השני, זו תוכנה במחשב שתאפשר לכם לערוך את הסרטון בכל אספקט אחר - צבעים ועוד. 

 

בערכה אתם תקבלו את המצלמה עצמה, Fusion Case, מוט Fusion Grip המשמש כחצובה, כבל טעינה, סוללה, מדבקה קעורה ומדבקה שטוחה לחיבור המצלמה לקסדה. המחיר בארץ - 3,249 ש"ח עם שנתיים אחריות. מדובר במחיר מאוד גבוה בהשוואה למצלמות אחרות, ולכן זה מכוון לשוק מאוד מסוים. נציין שהמחיר בחו"ל עומד על 700 דולר, משמע הפרש של 1000 שקל מהמחיר בחו"ל. כמובן שאם תרכשו את זה בחוץ, תעשו משלוח ותשלמו על כל מה שצריך, אתם יכולים להגיע ל2900, אך עדיין יש הפרש של כ-300 שקל וחובה לדעת את זה.

תגובות