במקום מחברות: טאבלט מיוחד עבור תלמידים ובתי ספר. Acer

במקום מחברות: טאבלט מיוחד עבור תלמידים ובתי ספר

טאבלט במקום מחברת? חברת "acer" עובדת על טאבלט מיוחד עבור תלמידים ובתי ספר שיפעל לראשונה בעזרת מערכת ההפעלה של גוגל Chrome OS. כל הפרטים

חברת האלקטרוניקה הטאייוונית, Acer, מנסה פעם אחר פעם לגרום לצאת עם מכשיר חדש ומרענן מהחנות. והפעם - "Chromebook tab 10" שאמור לספק לתלמידי העולם חוויית לימודים חדשה מרעננת ומהנה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Acer משתמשת בפעם הראשונה במערכת ההפעלה "Chrome OS" , שעד היום הייתה נפוצה בעיקר במחשבים של גוגל. החברה החליטה להסיב את מערכת ההפעלה לטאבלט החדש שפיתחו- מערכת שאמורה להיות נוחה וקלה לשימוש. בנוסף, החברה משתמשת בטכנולוגיית EMR, שתכליתה היא לייצר מן שכבת על של וואקום על גבי המסך, ובעצם לתת אפשרות להשתמש בעט מגע לצורכי כתיבה, ציור או כתיבת הודעות.

© Acer

דבר נוסף שהחברה הוסיפה לטאבלט הוא שימוש בסריקת מצלמה חפצים ואובייקטים, והצגתם במכשיר בטכנולוגיית 3D, מה שיהפוך שיעורי מדעים, גיאוגרפיה ואסטרונומיה להרבה יותר כייפים ויעילים. ה-"Chromebook tab 10" יגיע עם 6 ליבות, 4 ג'יגה RAM ו-32 ג'יגה זיכרון פנימי. מסך ה-IPS יהיה בגודל 9.7 אינץ', והמשקל הכולל של המכשיר יהיה 550 גרם. הטאבלט יגיע לכל העולם בחודש מאי הקרוב.

תגובות