בצורה חכמה ויעילה: האפליקציה שתנהל לכם את דמי הכיס. צילום: יחסי ציבור

בצורה חכמה ויעילה: האפליקציה שתנהל לכם את דמי הכיס

בטח כבר נתקלתם לא מעט בקים אור אזולאי בהפסקת הפרסומות או בשלל כוכבי הרשת ששיתפו בתמונות מאירוע מיוחד - הכל בעצם לכבוד האפליקציה החדשה, "Me" (של "לאומי") שתעזור לכם ולהורים לנהל את דמי הכיס

בשיתוף עם בנק לאומי

לא תמיד נוח להסתובב עם דמי הכיס בצורת מזומן בכל מקום, לפעמים גם קל יותר לאבד כסף קטן או שטרות וזה רק מקשה לנו על החיים, מה גם שעם מזומן אי אפשר לעשות שופינג ברשת... אבל מה לעשות כשאנחנו עוד לא בגיל שאפשר להחזיק בכרטיס אשראי? אז זהו! מעכשיו תוכלו להשתמש בכרטיס נטען מיוחד ובאפליקציה חדשה של בנק לאומי המותאמים לצעירים ומנוהל יחד עם ההורים. רגע מה? זה מה שאתם צריכים לדעת על אפליקציית ME. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האפליקציה החדשה מקושרת לכרטיס נטען, שנראה ממש כמו כרטיס אשראי, איתו תוכלו לשלם בחנויות, לרכוש מוצרים באינטרנט ולמשוך כסף מזומן מהכספומט. רק שהכרטיס, בניגוד לכרטיסי אשראי רגילים, לא מקושר לחשבון הבנק שלכם ואתם יכולים להתנהל רק עם הכסף שההורים הטעינו לכם.  

בכל רגע נתון תוכלו לראות כמה כסף יש לכם, מה רכשתם ובאילו סכומים וכמה כסף נשאר לכם. בנוסף, אפשר לשלוח להורים בקשה לעוד כסף דרך האפליקציה, עם תמונה והסבר למה באמת אתם צריכים אותו ואם ההורים מסכימים, תראו את הכסף עובר אליכם. 

אז איך משיגים אחד כזה? מבקשים מההורים להזמין מאפליקציית לאומי את הכרטיס (חסכנו לכם לאתר את הלינק להורדה - IOS, אנדרואיד) והוא יגיע אליכם עד הבית. אחר כך כל מה שנשאר לכם לעשות זה להסכים עם ההורים על סכום דמי הכיס. 

לכבוד השקת הכרטיס הרימו בלאומי אירוע מושקע במיוחד בנוכחות הפרזנטורית, קים אור אזולאי. הגיעו לפרגן לאושיית הרשת: אנג'ל ברנס, גל גברעם, נועה כהן, דביר כמיסה ונדב קפלן. פרוגה תוהה אם גם הם מקבלים דמי כיס מההורים...

באדיבות לאומי
 
בבב
אנג'ל מפרגנת © באדיבות יחסי ציבור
look at me © באדיבות יחסי ציבור

 

 

תגובות