לוגאן פול בהודעה דרמטית: "לא אפרסם יותר ולוגים". צילום מסך מיוטיוב

לוגאן פול בהודעה דרמטית: "לא אפרסם יותר ולוגים"

אחד היוטיוברים המצליחים בעולם, לוגאן פול, הודיע בסרטון שפרסם כי הוא מפסיק לפרסם ולוגים יומיים. אבל חכו שתשמעו עד הסוף, הוא לא יעזוב את הצופים שלו כל כך מהר. כל הפרטים

הרבה מעריצים של היוטיובר לוגאן פול נדהמו לגלות כי הוא קרא לסרטון האחרון שהעלה "הסוף לולוגים של לוגאן פול". פול הוא אחד היוטיוברים המצליחים ביותר בכל יוטיוב. יש לו כ-17 מיליון משתמשים רשומים באתר, וזאת בעקבות ולוגים יומיים שהוא מתמיד להעלות החל מסוף שנת 2016. רק לפני ארבעה חודשים הוא הסתבך עם מעריציו בכך שהעלה ולוג שנוי במחלוקת ביער שבו אנשים רבים שמו קץ לחייהם. אך האם היום הגיע הסוף?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אז כמו שבטח הבנתם, פול לא פורש מעולם המדיה לחלוטין, אלא מגדיר את יוטיוב כ-"תחביב" ורוצה להרחיב את הפעילות שלו במדיה. הוא מכוון להתחיל ליצור סרטונים קומיים קצרים לאינסטגרם, ואפילו לפתוח תוכנית אירוח. נראה כי הוא החליט שהוא רוצה להתפתח מעבר למה שעסק עד כה, ולנסות דברים חדשים.

 

הרבה אנשים יתגעגעו לולוגים של לוגאן. אין ספק שהוא אחד הולוגרים הבולטים ביוטיוב. אנחנו לא שוללים את האופציה שהוא יתחרט עוד כמה ימים ויחזור להעלות ולוגים, הרי אחרי שנה וחצי קשה להפסיק. אנחנו מאחלים לו המון הצלחה בכל דרך שיבחר, ובטוחים שמחכה לנו עוד הרבה תוכן איכותי.

תגובות