מתמונה לאמנות: 3 אפליקציות מעולות לאפקטים מיוחדים. צילום מסך מיוטיוב

מתמונה לאמנות: 3 אפליקציות מעולות לאפקטים מיוחדים

צילמתם תמונה מעולה ובא לכם להפוך אותה למשהו מיוחד? הורדנו שלוש אפליקציות שמטרתן להפוך את התמונות שלנו ליצירות אמנות בעזרת אפקטים מיוחדים. כל המסקנות

פילטרים באינסטגרם זה נחמד, ואולי מתאים לחובבנים, אבל יש כאלה שאוהבים לקחת את עניין עריכת התמונות שאנו מצלמים מדי יום צעד אחד קדימה, ולהפוך את הסלפים והרגעים שאנו נוצרים בטלפון יחד עם החברים והמכרים ליצירות אומנות של ממש.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בשנים האחרונות הבינו מפתחי אפליקציות מכל העולם שסלפי עם חברים הוא לא דבר של מה בכך, וראוי להשקיע בו את העיצוב והעריכה הכי טובים שיש. לצורך כך חברות הייטק רבות החליטו לקחת את הסלפים והתמונות של כל אחד ואחד מאתנו ולשלב אותן יחד עם הסטייל של יצירות האומנות הגדולות בהיסטוריה. אז מה יוצא משילוב של  הנוף מהחופשה המשפחתית באילת וציורים של ואן גוך ופיקסו?

במקום השלישי: DeepArt.io

בחברה שמפתחת את אפליקציית Deepart.io, מבטיחים לא מעט עבור יישומון שבסך הכל מעצב את התמונות שלנו ובאמת אפשר לומר שהם שוקדים על פיתוח ושיפור האפליקציה מעדכון לעדכון. הבעיה היא שיש פער גדול מההבטחות למה שיש בפועל. יתרונות יש, אבל לא הרבה.

אומנם קיים מבחר גדול של ציורים וסגנונות איורים שניתן להוסיף על גבי התמונות, אך הממשק ממש לא נגיש, בלי יותר מדי הוראות הפעלה ופונקציות, ולוקח הרבה זמן עד שהתמונה מעובדת עם הפילטרים האומנותיים. מצד שני, היא חינמית לחלוטין, וחינם זה תמיד טוב. את האפליקציה תוכלו להוריד את האפליקציה למכשירי אפל, אנדרואיד ואף למחשב עצמו.

© צילום: Fotolia. אילוסטרציה

במקום השני: Go Art

לעומת Deepart.io, אפליקציית Go Art הרבה יותר נוחה לשימוש. כל מה שמשתמש שמעוניין בעיצוב מעניין לתמונות שלו צריך לעשות, הוא פשוט להיכנס ליישומון ופשוט לבחור בין סגנונות הפילטרים המוצעים - מסגנון פופ ארט ועד הסגנון של פיקאסו - כל אחד ומה שהוא מעדיף.

רק כדאי שהפילטר שתעדיפו לא יהיה מרשימת הפרימיום שמציעה האפליקציה, כי אז תצטרכו לשלם בין 7 ל-35 שקלים כדי לבחור בין החבילות המוצעות. אך למזלכם, אם אתם דואגים מה תעשו בזמן המת שנותר כאשר האפליקציה טוענת ומעבדת את התמונה, המפתחים הוסיפו פונקציה שמציגה משפטים של ציירים מפורסמים שייבדרו ויחכימו אתכם. האפליקציה זמינה גם היא בחנות אפ-סטור וגוגל פליי.

אפליקציית Go Art
אפליקציית Go Art © צילום מסך מיוטיוב

במקום הראשון: Prisma

Prisma היא בהחלט דוגמא לאפליקציה שלקחה את העניין של עיצוב התמונות ליצירות האומנות בענק. לא רק שהחברה מציעה למעלה מ-250 עיצובים וסגנונות שונים של פילטרים אומנותיים לתמונות שאנו רוצים לערוך, אלא היא גם הוסיפה אופציה של רישום פרופיל משתמש. כתוצאה מכך יצרה לעצמה סוג של רשת חברתית קטנה שכוללת פיד, בו משתמשי האפליקציה יכולים לשתף את העיצובים שיצרו לתמונות שלהם למגוון משתמשים מכל רחבי העולם.

מרשים ואיכותי? בהחלט, אבל לא כל כך מהר, כי לאיכות יש גם מחיר. לאחר שלושה ימי התנסות מוגבלת באפליקציה ובשירותים שהיא מציעה, תצטרכו לשלם שבעה שקלים לחודש, או 66 שקלים לשנה. בסך הכל אפשר לומר שהעיצוב נגיש, העיבוד מהיר, והמחיר סביר, למי שממש אוהב לשתף יצירות אומנות דיגיטליות. האפליקציה זמינה להורדה בכל חנויות האפליקציות.

תגובות