איך להשתמש במד האימוג'י החדש באינסטגרם?. אינסטגרם

איך להשתמש במד האימוג'י החדש באינסטגרם?

לקראת הקיץ אינסטגרם החליטה לצאת עם עדכון חדש ולוהט במיוחד. עד עכשיו היינו משתמשים בסקרים כדי למדוד דברים ושאלות ששאלנו את חברינו, אך עכשיו נוכל למדוד את תשובות חברינו לשאלות שלנו בעזרת המד החדש. איך משתמשים בו ואיך הוא עובד? כל הפרטים

אינסטגרם יצאה אמש (ה') עם עדכון חדש הנקרא "Emoji Slider". זהו בעצם מד שניתן לשים על תמונה או על סרטון שהעלתם לסטורי, בדומה לסקרים. באמצעותו אתם יכולים לאפשר לעוקבים שלכם להשיב על שאלה, אותה אתם מצרפים למד, באמצעות משיכת האימוג'י שבחרתם כמה שירצו לאורך המד. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי: 

מד האימוג'י דומה מאוד לסקירת הסקרים אך הוא מאפשר טווח גדול יותר של תגובות מפני שאנו יכולים למתוח את המד כמה שנרצה. כדי להוסיף את מד אמוג'י לתמונה או לסרטון שלכם, כל מה שיש לעשות זה ללחץ על
המד- הנמצא בקטגורית המדבקות, לאחר מכן לבחור שאלה אותה אתם רוצים לשאול, לבחור את האימוג'י שאיתו תרצו שחברכם יענו על הסקר ומה שנשאר זה רק לחכות לתגובות חברכם.

© אינסטגרם

אם תראו שאלת אמוג'י בסטורי של חברכם, ותרצו לענות עלייה, כל מה שתצטרכו לעשות זה לגרור את האמוג'י משמאל לימין, ולשחרר כאשר אתם מרוצים מהתשובה שלכם. לאחר מכן תוכלו לראות את התגובה הממוצעת.
עדכון זה זמין ב- App Store וב- Google Play.

תגובות