למעריצים השרופים: OnePlus 6 - גרסת "הנוקמים". צילום מסך מיוטיוב

למעריצים השרופים: OnePlus 6 - גרסת "הנוקמים"

זמן קצר לאחר השקת הסמארטפון החדש של חברת וואן-פלוס הסינית, ה-6 בסדרת הדגל, החברה חשפה גרסה נוספת למכשיר החדש - גרסת הנוקמים

OnePlus השיקה את סמארטפון הדגל הנוכחי שלה, ה-OnePlus 6, השבוע. ספינת הדגל החדשה רצה על המעבד החדש Qualcomm Snapdragon 845, זיכרון RAM בנפח של 6 או 8 ג'יגה-בייט, זיכרון קשיח של 256 ג'יגה-בייט וכל זה מתחת למסך בגודל 6.28 אינץ'. כמו כן, החריץ המפורסם בראש המסך הגיע גם לכאן, בו נמצא את מצלמת הסלפי ורמקול לביצוע שיחות. המכשיר יגיע עם גרסת האנדרואיד החדשה אוראו 8.1.

עוד בערוץ בדיגיטל של פרוגי:

בדומה לגרסת "מלחמת הכוכבים" שהושקה עם ה-OnePlus 5T, גם יחד עם ה-OnePlus 6 יצאה גרסה מיוחדת, הפעם של הנוקמים. הגרסה המיוחדת מגיעה עם קופסה ממותגת עם לוגו הנוקמים בחזית הקופסה, כרטיס ממותג של הנוקמים, מדבקות של הנוקמים, מדליה בצבע זהב אשר בצידה האחד מובלט לוגו הנוקמים לצד הלוגו של וואן-פלוס ובצידה השני שמו של אחד מחברי הנוקמים והסמל האישי שלו. המכשיר עצמו מגיע בעיצוב מיוחד, גם הוא עם סמל הנוקמים בגבו ומצורף לו כיסוי מובלט בצבע אפור בדמותו של איירון מן. 

 

המכשיר החדש מצויד במערך צילום אחורי כפול המכיל חיישני 16 ו-20 מגה פיקסל ויכולות צילום איטי וצילום וידיאו ברזולוציית 4K. המצלמה הקדמית מכילה חיישן 16 מגה פיקסל. אופציה לצילום פורטרט זמינה כרגע רק למצלמות האחוריות ותגיע בהמשך למצלמה הקדמית בעדכוני תוכנה. המכשיר מכיל סוללת 3,300 מילי-אמפר לשעה עם טכנולוגיית טעינה מהירה ולראשונה גם עמידות לנתזי מים - זהו המכשיר הראשון של וואן-פלוס המציע עמידות מסוימת למים.

גרסת הנוקמים מגיעה עם מפרט טכני אחד בלבד התואם את המפרט הגבוה ביותר של ה-OnePlus 6 "הרגיל" אך עם ערכת נושא מיוחדת ברוח הנוקמים. על ה-OnePlus 6 תוציאו מהארנק 2,599 ש"ח לגרסה הבסיסית כשהוא יגיע לארץ ב-3 ליוני. הגרסה המיוחדת תגיע לארץ רק בסוף חודש יולי ככל הנראה אך המחיר אינו ידוע עדיין.

תגובות