חבר אתה חופר: אינסטגרם תאפשר להשתיק משתמשים. צילום: GettyImages

חבר אתה חופר: אינסטגרם תאפשר להשתיק משתמשים

עדכון שיגיע במהלך השבועות הקרובים לאינסטגרם יאפשר להשתיק עדכונים ממשתמשים אחרים ברשת החברתית. על מה מדובר והאם זהו הקץ לעמודים שמציפים לנו את הפיד?

דודה שלכם שוב מעלה עשרה פוסטים ביום ולא נעים לכם להוריד לה עוקב? העמוד שאתם הכי אוהבים התחיל להעלות פוסטים מסחריים ועכשיו כל הפיד שלכם מוצף בקופוני הנחה לפיצה ו"קרם פילינג לטיפוח עור הפנים ב14.90 ש"ח רק לעוקבים שלנו!"? לא עוד, בקרוב אינסטגרם תפתור לנו את אחת הבעיות העיקריות ברשת החברתית.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

באחד העדכונים הקרובים, נקבל אופציה 'להשתיק' משתמשים אחרים באינסטגרם. משמע הסתרת כל הפוסטים של אותו המשתמש מדף הבית שלנו באפליקציה. את הסתרת הפוסטים יהיה ניתן לבצע בכל זמן וכמו כן יהיה ניתן לבטל אותה בכל זמן. המשתמש שאותו השתקנו - לא יידע על כך כלל! לא עוד פיצות במחירים מיוחדים, קופונים מיוחדים ועשרות פוסטים מהדודה שלא נעים להוריד לה עוקב.

הרשת החברתית האהובה ממשיכה לפתור בעיות אשר מפריעות למשתמשים ועל פי קצב הצמיחה של הרשת והסטטיסטיקות של המשתמשים ברשת החברתית, בעוד שעשרות אחרות ננטשות, נראה שאינסטגרם מצאה את המפתח להצלחה. ספרו לנו מה אתם חושבים על העדכון החדש!

תגובות