iOS 12: סיכום אירוע ההכרזות הגדול של אפל. מתוך ההכרזה

iOS 12: סיכום אירוע ההכרזות הגדול של אפל

אמש החל כנס המפתחים השנתי של חברת אפל - ה-WWDC. כמו בכל שנה, הכנס נפתח באירוע מיוחד שבו הוכרזו כל החידושים והעדכונים של החברה לשנה הקרובה. מה תוכלו למצוא ב-iOS 12?

אמש (ב׳), חברת אפל פתחה את אירוע המפתחים שלה לשנת 2018, WWDC, שיימשך 4 ימים עד יום שישי הקרוב. כמו כל שנה, ביומו הראשון של אירוע המפתחים, אפל מציגה את הפיצ'רים החדשים שייכנסו במערכות ההפעלה של מכשירי החברה, לאייפון ולאייפד, לאפל ווטש (השעון החכם), למחשב מק, ולטלוויזיה של אפל. כאמור, כמו כל שנה, מערכת ההפעלה החדשה תוכל לפעול במכשירי המפתחים כבר בימים הקרובים ולכלל משתמשי החברה באוקטובר הקרוב.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

iOS 12

כבר בהתחלת ההצגה של מערכת ההפעלה של מכשירי האייפון והאייפד, אנשי אפל מסבירים כי מערכת ההפעלה החדשה מותאמת בראש ובראשונה דווקא למכשירים הישנים ומשם עולה גם לחדשים על מנת לספק חוויית שימוש מצויינת גם למי שעוד לא רץ לשדרג למכשיר חדש. בין אם אתה משתמש באייפון או באייפד, מערכת ההפעלה שופרה ותהיה מהירה יותר ממה שהיא כיום, גם במצלמה, גם בהקלדה ובכל חווית השימוש, הכל יתבצע מהר יותר על מנת להפוך את חווית המשתמש לנוחה יותר.

© מתוך ההכרזה

בנוסף, כעת יתאפשרו שיחות וידיאו של עד 32 (!) אנשים ביחד ב-FaceTime. כאשר בן אדם מדבר, חלונית הוידאו שלו תוגדל ותושמע בעוצמה חזקה כך שלא תפספסו שום דבר מאף בן אדם בוידאו. דבר נוסף שהציגה אפל היא אפשרות להפחית לנו, המשתמשים, את השימוש באפליקציות ובכל שבוע תוצג בפנינו כמה זמן השתמשנו בממוצע באייפון או באייפד וכמה זמן השתמשנו בכל אפליקציה. למשתמשים תנתן אפשרות לבחור זמן מוגבל להשתמש באפליקציות מסוימות לילדיהם ואף לעצמם על מנת להוריד את זמן ההתעסקות במכשיר.

כמו במערכת ההפעלה אנדרואיד, אפל הוסיפה ב-iOS 12 אפשרות להראות את ההתראות בתור קבוצות של התראות על פי כל אפליקציה ושכל ההתראות מאפליקציה מסוימת יופיעו ביחד. באפליקציית התמונות תוכלו כעת לחפש תמונות על פי מקומות או אנשים שהצטלמתם איתם ואפילו האייפון יראה לכם תמונות שצילמתם בדיוק באותו יום לפני שנה ואף כמה שנים אחורה. מערכת ההפעלה iOS 12 תופעל בכל האייפונים מאייפון 5s והלאה, מאייפד מיני 2 ומעלה ובנוסף גם באייפוד 6.

© מתוך ההכרזה

MacOs Mojave

כעת בגירסה החדשה של מחשבי מק של אפל תתאפשר מצב כהה, שיוצג טוב יותר לעין בחדרים חשוכים. דפדפן הספארי התעדכן גם הוא ונוספה אפשרות של פרטיות והסתרת דברים אישיים עליכם מפני אתרים מסוימים. בגרסה החדשה, מחשבי מק יוכלו גם להריץ אפליקציות שמותאמות לאייפון וכך כל מפתח יוכל להתאים את האפליקציות שלו למחשבי המק.

© מתוך ההכרזה

בשולחן העבודה של המחשב תוכלו לקבץ ביחד יותר קבצים והמחשב יסדר אותם כעת לפי סוגים מסוימים. בנוסף, יהיה אפשר להפעיל את מצלמת המחשב מתוך תוכנת המצגות ולהוסיף את התמונה שתצלמו ישר לתוך האייפון או האייפד.

WatchOS 5

במערכת ההפעלה של השעון החכם של אפל, האפל ווטש, תוכלו לאתגר חברים לתחרות בת 7 ימים שבה אתה מרוויח נקודות על פי הכושר שלך, על פי רמת ההתעמלות שלך וכמה התאמנת באותו שבוע וככה גם לאתגר את החברים שלך וגם את עצמך. מערכת ההפעלה החדשה תיתן לכם מעקב מורחב יותר כלפי האימונים שלכם והיא תומכת ביותר סוגי ספורט כמו יוגה למשל. בנוסף, המערכת תוכל לזהות לבד איזה אימון אתה עושה כעת ולשאול את המשתמש אם זה אכן נכון ותחת איזו קטגוריה האימון.

71b66e184e677
71b66e184e677 © מתוך ההכרזה

המערכת שופרה יחסית באופן די מורחב וכעת תוכלו לפתוח דפי אינטרנט ועידכונים חדשים לאפליקציית המפות והאימונים ואף תמיכה בישומים צד ג'. העדכון לאפל ווטש בדיוק כמו העדכון לאייפון ולאייפד יגיע לכל מכשירי האפל ווטש באוקטובר הקרוב.

© מתוך ההכרזה

TvOS

הסטרימר של אפל מקבל גם הוא עדכון. כעת באפל טיוי יהיו מגוון רחב של סרטים באיכות 4K ועם טווח צבעים רחב. בנוסף, יש תמיכה בסאונד חזק יותר וכל הסרטים והסדרות שמשתמשים כבר שילמו יתעדכנו אוטומטית.

© מתוך ההכרזה
תגובות