Nintendo LABO: ערכת משחק שתתאים לכם בדיוק. יח"צ חו"ל

Nintendo LABO: ערכת משחק שתתאים לכם בדיוק

באג משיקה בישראל את ערכת המשחק החדשה של נינטנדו - LABO. הערכה תאפשר לכם חופשיות מוחלטת באביזר שתרצו. במקום לקנות כל אביזר בנפרד, תוכלו ליצור אותם בקלות בבית בעזרת הערכה

האם חשבתם ש-DIY וגיימינג יהיו יחד באותו משפט? חברת הקונסולות הענקית "Nintendo" יצאה לאחרונה בפיצ'רים חדשים, זולים ומגניבים במיוחד. בעזרת ערכת קרטון פשוטה, תוכלו תוך כמה צעדים פשוטים לבנות ציפור רובוטית, רובוט דמוי אדם, אקדח למשחקי אקשן, ואפילו פסנתר. אז מה זה "Nintendo LABO" ואיך זה בדיוק עובד? באופן מאוד פשוט וכיפי הרבה יותר מכפי שאתם חושבים.

עוד ברוץ הדיגיטל של פרוגי:

חברת הגיימינג הותיקה "Nintendo" שמה לב שלשחקנים הצעירים שלה לא מספיקה החוויה של שלט אלחוטי רגיל לחוויית משחקי המחשב, והחליטה לקחת את זה שלב אחד קדימה. החברה החליטה לייצר ערכות פשוטות שכוללות קרטונים שנחתכים בעזרת הידיים, והוראות פשוטות לביצוע. לא דרוש דבק או מספרים- נינטנדו הפכה את הרכבת המשחקים לחוויה בפני עצמה המותאמת לכל הגילאים. לאחר ההרכבה הראשונית, מחברים לקרטון את השלטים של "Nintendo Switch", הקונסולה הרשמית של החברה, וזהו. אביזר גיימינג מגניב וזול שיוצר חווית משחק חדשה ומגניבה.

© יח״צ חו״ל

הערכות מגיעות בשני דגמים עיקריים, ערכת וראייטי וערכת הרובוט. עם ערכת הוראייטי, ניתן ליצור מגוון צעצועים שונים – החל ממכוניות, וחכת דייג, ועד אופנוע ופסנתר. עם ערכת הרובוט של נינטנדו לעומת זאת, ניתן לבנות תוך כמה דקות חליפת רובוט מאובזרת ואינטראקטיבית שאותה ילדים יכולים ללבוש ולהשתמש בה במשחק.

בשימוש רצועות שמחוברות לשלטים של הקונסולה, תוכלו לבצע תנועות עם החליפה, וכך הרובוט יזוז לפי תזוזות הגוף שלכם. "נינטנדו LABO ממשיכה את משימתנו ארוכת השנים שלנו לגרום לחיוך על פני אנשים ולהפתיע אותם עם חוויות חדשות" אומר רג׳י פילס-איים, סמנכ"ל תפעול בנינטנדו "זוהי אבולוציה מרגשת של פלטפורמת Switch שנועדה לעורר סקרנות, יצירתיות ודמיון בקרב אנשים מכל הגילאים".

 

מגניב? מאוד, אבל מה עם המחיר? ערכת הוראייטי תהיה זמינה במחיר של 419 ש"ח וערכת הרובוט תהיה זמינה במחיר של 449 ש"ח. ערכות LABO כוללות בתוכן את הקטרונים, את כל הציוד הדרוש כדי לעבוג עם הקרטון וכדי ליצור את כל האביזרים וגם משחק ותוכנה מותאמים. הערכות זמינות במכירה מוקדמת באתר רשת באג ובסניפים, וזמן האספקה המשוער שלהן הוא בתחילת יולי.

 

 
תגובות