סוף סוף: אינסטגרם תאריך את מקסימום משך הסרטונים. צילום: GettyImages

סוף סוף: אינסטגרם תאריך את מקסימום משך הסרטונים

נמאס לכם שאינסטגרם מגבילה אתכם לסרטונים של דקה אחת בלבד? לפי שמועות, החברה עומדת להגדיל משמעותית את מגבלת הזמן של הסרטונים. מה יהיה המקסימום? יותר ממה שחשבתם

הרשת החברתית אינסטגרם מאפשרת למשתמשיה לשתף רגעים מהחיים שלהם. הם יכולים להעלות תמונה או סרטון, כאשר הזמן המקסימלי של סרטון הוא דקה אחת. אך מה אם יש לכם סרטון של דקה וחצי, 5 דקות או אפילו 20 דקות? נשמע כי אינסטגרם עומדת לפתור לכם את הבעיה. לפי השמועות, המקסימום החדש יעמוד על שעה שלמה. לא ידועה הסיבה למעבר החד ומדוע אינסטגרם בחרה דווקא שעה שלמה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אינסטגרם ערכה לאחרונה שיחות רבות עם יוצרי תוכן ויוצרי וידאו והגיעה למסקנה שדקה אחת מגבילה מאוד את היוצרים. אינסטגרם רוצה לתת חופש אמנותי למשתמשים שלה וכחלק מכך, למתוח את הגבולות ולתת להם יותר מקום להביע את עצמם ואת היצירות שלהם. עם זאת, לפי השמועות זה רק בגדר תכנון ויכול להיות שהמקסימום ישתנה עד שהעדכון יגיע.

© צילום מסך מיוטיוב

לאינסטגרם יש כ-800 מיליון משתמשים פעילים. מעבר חד כזה עלול לגרום לבעיות של עומס, אך אנחנו מקווים שהעדכון יגיע חלק לכל המדינות והמשתמשים. צוקרברג, מנכ"ל ומייסד פייסבוק, אשר רכשה את אינסטגרם, אומר כי הווידאו הוא מגמה מאוד גדולה וחשובה בקרב הציבור וחשוב לפתח את הנושא.

 
תגובות