התחרות ממשיכה: הבומראנג מגיע גם לסנאפצ'ט!. צילום: shutterstock

התחרות ממשיכה: הבומראנג מגיע גם לסנאפצ'ט!

תחילה אינסטגרם העתיקה מסנאפצ'ט את הסטורי, ומאז יש חילופי העתקות בלתי פוסק בין שתי האפליקציות כדי להישאר רלוונטים. כעת הבומראנג מגיע גם לסנאפצ'ט

ניתן לזהות בגרסת הבטא של סנאפצ'ט עדכון חדש שכרגע נבחן על ידי המפתחים. העדכון הוא צילום בסגנון הבומראנג שקיים כבר באפליקצית אינסטגרם. שתי החברות ידועות בכך שהן מעתיקות לא מעט אחת מהשנייה בשנים האחרונות כדי להישאר רלוונטיות וכדי לא לאבד את המשתמשים שלהן. הכל החל כשאינסטגרם הוסיפה לאפליקציה את האפשרות להעלות סטורי שנעלם לאחר 24 שעות, מה שהיה קיים כבר בסנאפצ'ט.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האפשרות החדשה תהיה בעלת שם אחר, השם שנבחר הוא "Bounce" שמשמעותו חזרה, קפיצה. למעשה, ישנה כבר אפשרות של סרטון החוזר על עצמו בסנאפצ'ט אך רק מתחילתו ועד סופו, שלא כמו הבומראנג שמאפשר סרטון שמוצג בהילוך רגיל ואחורי וחוזר על עצמו מספר פעמים.

 

© צילום: shutterstock

 

כדי להפוך את הסרטון שלכם ל-"Bounce", תצטרכו להחליק את המסך ימינה או שמאלה בדומה למצב שבו אתם רוצים הילוך אחורי, איטי או מהיר. לאחר שתגיעו ל-"Bounce", הסרטון יתפקד כבומראנג. כרגע עדיין לא ידוע בדיוק מתי העדכון ייצא לכולם, אך ידוע כי החברה בודקת את האפשרות באופן רשמי.

 

 

תגובות