הגיע: Youtube Music רשמית באוויר ב-17 מדינות שונות. צילום מסך מיוטיוב

הגיע: Youtube Music רשמית באוויר ב-17 מדינות שונות

כבר שנים שחברות שונות נותנות שירותי מוזיקה, ויוטיוב תמיד היתה האפליקציה שמחייבת אינטרנט והכל אצלה מבולגן. כעת שירותי המוזיקה של יוטיוב הגיעו לקהל הרחב, כל הפרטים

כבר משנת 2015 אנחנו מחכים שיוטיוב תוציא את שירותי המוזיקה שלה. זה לא ששירותים אחרים כמו סלקום ווליום, ספוטיפיי ואפל מיוזיק הם לא טובים, אבל אין ספק שמוזיקה זה המגרש הביתי של יוטיוב. אבל לצערנו, ככל הנראה נצטרך לחכות עוד זמן עד שבאמת נוכל להשתמש בשירות כיוון שהוא יצא ב-17 מדינות שונות שאינן כוללות את ישראל, וביניהן ארה"ב, קנדה, צרפת, איטליה, ספרד ובריטניה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

יוטיוב לקחו את כל התוכן העצום שיש אצלם והפכו אותו לשירות הזרמת מוזיקה הדומה לשירותים שאנחנו מכירים. במידה ותקנו מנוי, תוכלו להוריד אלבומים, שירים, פלייליסטים, הופעות חיות, רמיקסים, קאברים ולשמוע ללא אינטרנט, וגם תוכלו ליצור לעצמכם פלייליסטים אישיים וכו'. יוטיוב בנוסף פיתחה חיפוש חכם שיכול למצוא לכם שירים באמצעות שאלות כמו "השיר הזה של "ספייס גירלס" במדבר שקשור לחלל" או לפי המילים של השירים.

 

חשוב לציין שתוכלו לקבל שלושה חודשים ניסיון בחינם כדי להחליט אם אתם רוצים לקנות מנוי או לא. ישנם שני סוגי מנויים - YouTube Music Premium ו-YouTube Premium. הראשון ייתן לכם גישה ליוטיוב מיוזיק בלבד, בעלות חודשית של 9.99 דולר (כ-36 ש"ח), כשהשני ייתן לכם גישה גם להברת פרסומות מיוטיוב, שמיעה מיוטיוב גם כשיוצאים מהאפליקציה והורדה ישירה מיוטיוב, בעלות של 11.99 דולר לחודש (כ-44 ש"ח). כל מי שיש לו כבר מנוי של Youtube Red או Google Play Music יקבלו באופן אוטומטי, באותו תשלום שהם היו משלמים, מנוי YouTube Premium.

תגובות