הסוף לזיוף: ווטסאפ תגביל את אפשרות העברת ההודעות. צילום: fotolia

הסוף לזיוף: ווטסאפ תגביל את אפשרות העברת ההודעות

אחת האפשרויות שהכי מגבירות את ההפצה של הפייק-ניוז בווטסאפ היא אפשרות ההעברה של הודעה מסוימת לכמות גדולה של אנשים. זו הסיבה שווטסאפ שוקלת להגביל את ההעברה למספר מצומצם של צ'אטים

בזמן האחרונים היו הרבה מאוד אירועים אלימים בהודו שנגרמו בעקבות הודעות שקריות שהופצו באפליקצית ווטסאפ. החברה חשבה כיצד היא יכולה להלחם חזק יותר בהפצה של קישורים וידיעות מזוייפות, והגיעה למסקנה שהגבלת אפשרות העברת הודעה מסוימת למספר רב של צ'אטים תעזור. במקום שההודעה תגיע בכל פעם לעוד עשרות אנשים, היא תופץ לאט יותר ויהיה יותר זמן להפיץ כי ההודעה היא לא נכונה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לפי ווטסאפ, ההגבלה תהיה ככל הנראה במקום כמות בלתי מוגבלת של אנשים, חמישה צ'אטים בלבד. החברה מקווה שזה מה שימנע את ההפצה המהירה של שקרים ופייק ניוז. "אנו מאמינים ששינויים אלו - שנמשיך לבקר עליהם - יסייעו לשמור את WhatsApp באופן שבו היא נועדה להיות: אפליקציית מסרים פרטיים" נכתב בבלוג של ווטסאפ.

© צילום: GettyImages

אמנם העדכון החדש עלול לפגוע בהרבה משתמשים שלא יוכלו להפיץ הודעות חיוניות לכמות גדולה של אנשים, אך המטרה היא טובה אחרי הכל. בכל מקרה אנחנו ממליצים לא להפיץ קישורים או הודעות שרשרת למיניהן אם אתם לא בטוחים שזה נכון ואמין.

תגובות