לראשונה בעולם: מתחם צילום תלת מימד לכל המשפחה. צילום באדיבות פוטורו תלת מימד

לראשונה בעולם: מתחם צילום תלת מימד לכל המשפחה

סטארט אפ ישראלי הקים היום מתחם חדש וראשון מסוגו בעולם ברמת גן המאפשר לכל המשפחה להצטלם בתלת מימד וגם להדפיס את הצילום שייצא

אתמול הסטארט אפ הישראל פוטורו השיק מתחם חדש בקניון איילון. המתחם הוא הראשון בעולם שמאפשר צילום של סלפי ועוד סוגי צילום בתלת מימד בשלוש שניות בלבד. תוך כשתי דקות יהיה לכם בסמארטפון גם את התמונה וגם סרטון שלכם נסרקים. בינתיים מדובר בדוכן בקניון בישראל אבל התוכניות הן לקחת את הרעיון הזה ולהכניס אותו למוצרים ושירותים באמצעות שיתופי פעולה עם חברות גדולות ומצליחות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הטכנולוגיה שנמצאת במתחם פותחה בישראל על ידי חברת מנטיס ויז'ן (Mantis Vision). היא מרובת מצלמות ומאפשרת איסוף מידע בזמן אמת. הטכנולוגיה משבלת גם וידאו וגם תמונות. בנוסף לכך, יש עוד אלגוריתמים שמאפשרים לתת לדמות רוח חיים באמצעות אנימציות שבנויות על מודל דינאמי. הדמות מתלבשת על האנימציה. אתם תוכלו להוסיף אודיו, מוזיקה או כיתוב ברקע גם כן. בשנת 2019 צפויים להיות מתחמים נוספים כאלה.

 

רונן חכימי, מנכ"ל פוטורו תלת מימד, אמר: "פוטורו הקימה תשתית שמאפשרת לכל אדם לקבל לידיו צילום תלת מימדי של עצמו תוך דקות ספורות ובמחיר שווה לכל נפש, דבר שלא היה אפשרי עד היום. פוטורו מקבלת פניות רבות, הן מגורמים המעוניינים להקים עמדות דומות בארץ ובעולם, והן מחברות טכנולוגיה המעוניינות לספק ללקוחות פוטורו שימושים נוספים בהדמיות שקיבלו מפוטורו".

תגובות