איך משיגים? קוביית זכוכית שיכולה להציג הולוגרמות. צילום מסך מיוטיוב

איך משיגים? קוביית זכוכית שיכולה להציג הולוגרמות

האנושות אכן מתקדמת. סרטים רבים מציגים הולוגרמות כבר הרבה שנים. עכשיו גם אתם תוכלו לחוות הולוגרמות, אמנם לא באוויר אבל כן בתוך קופסה מזכוכית

גאדג'ט חדש שפותח על ידי חברת "The Looking Glass" מארצות הברית יאפשר ליוצרי ואומני אנימציה תלת ממידת להציג את העבודות שלהם בצורה הכי חיה ומגניבה שיש. בעזרת טכנולוגיה חדשנית ושימוש בהולוגרמות, הצליחו בחברת הסטרטאפ המבטיחה להכניס את החוויה התלת ממדית לקוביית זכוכית אחת קטנה. עכשיו הם צריכים אותנו הגולשים, כדי לשווק את הקובייה הייחודית לכלל הציבור.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי

"קוביית הקסם" הזו, אומרים בחברת ההזנק הצעירה "The Looking Glass", היא בעצם שולחן העבודה של העתיד. מדובר בסוג של קופסה בעלת שש דפנות זכוכית ונורות לד ייחודיות, המאפשרות הצגת אנימציה ואובייקטים תלת ממדיים באמצעות הולוגרמות מגניבות. מה שמייחד את הקובייה הזו משאר הגאדג'טים בתחום התלת מימד הקיימים בשוק, היא העובדה שאין צורך בחבישת משקפי  VR או שימוש בשלטים מיוחדים, כדי להשתתף בחוויה, הקובייה מציגה את הולוגרמת האובייקטים בעצמה בצורה החיה ביותר. שילוב מרהיב בין טכנולוגיית מציאות רבודה ומציאות מדומה גם יחד. החברה מציעה לרוכשי הקובייה להוריד מחנויות האפליקציות האינטרנטיות אלפי דוגמאות ומודלים של אובייקטים תלת ממדיים, והצגתם בקובייה בתצוגת הולוגרמה.

 

למי מאיתנו שלא יכול לחכות כדי לבחון את הקופסא החדשנית בעצמו, יכול כבר עכשיו להזמין אותה ישירות מהאינטרנט ברכישה מוקדמת. כמו הרבה חברות הזנק בתחילת דרכן, גם חברת "Looking Glass" הצעירה נעזרת באתר גיוס המונים על מנת לממן את הקובייה שפיתחו. ברגע שהמיזם עלה לאוויר, החברה הצליחה לגייס חמישים אלף דולר (היעד המקורי שלה) בפחות משעתיים, ונכון לעכשיו, הסכום שהצליחה החברה לגייס עומד כבר על לא פחות מ-650,000 דולר. באתר "Kickstarter", החברה מזמינה את הציבור לתרום על פי מדרגות תרומה, ולקבל מתנות על פי סכום שנתרם- בין היתר גם את הקובייה עצמה. כרגע החברה כבר ייצרה למעלה ממאה אבי טיפוס למוצר, ומוכרת את הקובייה במגוון גדלים, החל מ-399 דולר (כ-1,483 ש"ח).

תגובות