סנאפצ'ט משתדרגת: כעת ניתן לשלוח גיף עם מוזיקה. צילום: shutterstock

סנאפצ'ט משתדרגת: כעת ניתן לשלוח גיף עם מוזיקה

עד עכשיו היה אפשר להוסיף גיפים מצחיקים לתמונות בסנאפצ'ט, אבל לא גיפים עם מוזיקה. אתר שמתמחה בגיפים עם מוזיקה הודיע אמש על שיתוף פעולה חדש עם סנאפצ'ט. כל הפרטים

האתר היחיד שיש בו גלריה של גיפים עם סאונד הוא TuneMoji. אותו אתר אמש הודיע רשמית כי כל מי שיש לו את האפליקציה שלהם, יוכל לשלוח בסנאפצ'ט, גם בתור הודעה וגם בסטורי, גיפים מהמלאי של האתר בליווי הסאונד של הגיף. זו הפעם הראשונה שרשת חברתית מתעסקת עם גיפים מלווים בסאונד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אפליקציית TuneMoji עובדת דומה מאוד לאתר Giphy. רק שעד עכשיו לא היה ניתן לשתף את הגיפים ברשת חברתית. עכשיו, אם תנסו לשתף גיף מהאפליקציה, תראו באחת האפשרויות גם את סנאפצ'ט. סנאפצ'ט מתחילה באופן כללי לאפשר למקורות שונים לשתף את התוכן שלהם באפליקציה אך ההגבלה של סנאפצ'ט היא שלא יהיה ניתן לשתף את התוכן שלהם ישירות מסנאפצ'ט, אלא דרך אפליקציית המקור, לחיצה על שיתוף ואז בחירה בסנאפצ'ט. קצת לא ידידותי למשתמשים, שכן הם צריכים כל פעם להיכנס לאפליקציה ממנה הם רוצים לשתף תוכן, אבל לפחות יש התקדמות.

© צילום מסך מיוטיוב

סנאפצ'ט חוותה וממשיכה לחוות כל מיני קשיים. ריהאנה במרץ האחרון יצאה נגד סנאפצ'ט וגרמה להפסדים של כ-800 מיליון דולר. בפברואר קיילי ג'נר צייצה שהיא כבר לא משתמשת בסנאפצ'ט בגלל שהיא לא התחברה לעיצוב החדש, וגרמה להפסד של 1.3 מיליארד דולר. סנאפצ'ט עשו לא מעט טעויות ותמיד הקושי הוא להתאושש מהטעות. אנחנו מקווים שהחברה באמת תמצא עוד שידרוגים מעניינים, ושלא תגרום לנו להפסיק את כל רצפי האש שהשגנו!

תגובות