וי כחול ליד השם: איך להפוך לחשבון מאומת באינסטגרם. צילום מסך מיוטיוב

וי כחול ליד השם: איך להפוך לחשבון מאומת באינסטגרם

אינסטגרם עד עכשיו היתה מאוד קפדנית באילו חשבונות היא מוסיפה וי כחול שמראה על חשבון מאומת. החברה רוצה כעת להגדיל את מספר החשבונות המאומתים. כך תוכלו לבקש אימות

אימות באינסטגרם היא פעולה שהחברה עושה כדי לוודא שחשבון מסויים שייך בודאות לבן אדם שהוא מייצג. זאת כדי שהעוקבים יידעו שזה החשבון הרשמי ולא מישהו שהחליט להעלות פוסטים בשמו של הידוען. עד היום היה נורא מורכב לקבל את האימות הזה אם אין לכם קשרים באינסטגרם. כעת, אינסטגרם רוצה להגדיל את מספר החשבונות המאומתים ונותנת לכם מקום להגיש בקשה לאימות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

חשוב שתזכרו - גם אם תבקשו מאוד יפה, לא בטוח שתקבלו אימות. מדובר במנגנון שמיועד לסלבריאטים, משפיעים, ואנשים שיש צורך להראות לעוקבים שהחשבון הזה מאומת. אך הסימון הזה יגרום לחשיפה הרבה יותר גדולה בדף ה-"explore", כניסה מהירה יותר ל-"Top Posts" בהאשטאגים, ועוד כלים לחשיפה גדולה יותר.

03571d3169f07
 © צילום מסך מיוטיוב

כדי לבקש אימות מאינסטגרם, אתם צריכים להיכנס לפרופיל שלכם, ואז להגדרות, שם תמצאו כפתור "Request Verification" שבו תצטרכו להעלות תמונה של תעודה מזהה או מסמך מזהה אחר. הבקשה תשלח לאינסטגרם והם יוסיפו לכם וי כחול במידה והם יקבלו את הבקשה.

 
תגובות