גם בליגה הגבוהה: שיאומי עם מכשיר עוצמתי חדש בישראל. יחצ

גם בליגה הגבוהה: שיאומי עם מכשיר עוצמתי חדש בישראל

המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, השיקה אמש את הסמארטפון הבא של שיאומי, ה-Pocophone F1. הפעם מדובר במכשיר יותר איכותי, כל הפרטים

חברת שיאומי הסינית ידועה במכשירים הזולים מאוד שלה. בדרך כלל המכשירים שלה לא עוברים את ה-900 ש"ח. כעת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, מציגה סמארטפון חדש מהליגה של הגדולים, מכשיר שמיועד להתחרות במכשירי הדגל של החברות החזקות בשוק. הכירו את הפוקופון F1.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הגודל שלו עומד על 6.18 אינץ', והרזולוציה היא 2246x1080. מכשיר גדול עם מסך בעל רזולוצייה גבוהה. יש לו מערכת למניעת התחממות והוא מגיע עם אנדרואיד 8.1 אוראו. גם מכשיר זה, בדומה למכשירי שיאומי אחרים, בעל גרסה מיוחדת של אנדרואיד - MIUI. הסוללה עומדת על 4,000 מיליאפמר-שעה.

© יחצ

הצילום גם לא מתפשר. מצלמה אחורית של שתי עדשות - 12 מגה-פיקסל ו-5 מגה-פיקסל. מצלמת הסלפי היא עם 20 מגה-פיקסל. בהמשך תשוחרר גם מערכת זיהוי פנים למדינות נבחרות וביניהן גם ישראל. הזיכרון הקשיח עומד על 64 ג'יגה-בייט וה-RAM עומד על 6 ג'יגה-בייט. הפוקופון F1 משווק בישראל בצבע כסוף בלבד. ניתן לקנות אותו בחנות הרשמית של שיאומי, באתר הרשמי, וחנויות נוספות החל מיום חמישי הזה (30 באוגוסט). אחריות היבואן הרשמי היא שנתיים.

תגובות