אייפון Xs: עדכונים לייב מאירוע ההכרזה של אפל 2018. מתוך ההכרזה

אייפון Xs: עדכונים לייב מאירוע ההכרזה של אפל 2018

פעם בשנה חברת אפל מארגנת אירוע רשמי בו מוצגים המכשירים החדשים שלה לשנה הקרובה. הפעם, לפי השמועות, יצטרפו אלינו לא פחות משלושה אייפונים חדשים. הצטרפנו אלינו עם עדכונים בזמן אמת מהאירוע

אפל עתידה להכריז הערב (ד') על מוצרים חדשים ועל עדכונים חדשים של החברה לשנת 2018. אנחנו נצפה באירוע וניתן לכם עדכונים חמים, ישר אחרי שמכריזים. רוצים לדעת את כל הפרטים החדשים? עשו רענן (F5) כל מספר דקות כדי לראות את כל העדכונים החדשים שמוצגים באירוע הרשמי.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

מתחילים (20:00)

טים קוק התחיל את האירוע עם סרטון חמוד של מישהי שעשתה את כל הדרך מהמשרדים של אפל לאולם סטיב ג'ובס (האולם שבו מתקיים האירוע) כדי להביא לו את המכשיר שאיתו הוא מעביר את המצגת. הוא נכנס, והציג כמה סטטיסטיקות על אפל, שהמרכזית היא שאפל הגיעה ל-2 מיליארד מכשירים.

Apple Watch

האירוע מתחיל עם השעון החכם של אפל. השעון החדש היא אפל ווטש 4, שעון חדש ומשופר שיהיה גדול ב-30 אחוזים מהסדרה הקודמת ועם עיצוב מסך בית חדש. העיצוב של המכשיר עצמו גם חדש. חוץ מזה, יש רמקול חזק יותר, ואיכות שיחה טובה יותר. המעבד החדש של הסדרה נקרא S4 והוא מהיר פי 2 וחזק יותר מהסדרה הקודמת. 

© מתוך ההכרזה
© מתוך ההכרזה

תוסף נוסף לשעונים החדשים יאפשר לזהות באמצעות חיישני תנועה מצב של נפילה או החלקה, ואז יופיע לכם על המסך של השעון אפשרות לקרוא למד"א עם שליחת מיקום באופן מיידי בלחיצה אחת. בנוסף, חוץ ממדידת דופק לב רגילה, תהיה מדידה של אק"ג, שתנתח את דפיקות הלב שלכם ב-30 שניות בלבד. הסוללה גם השתפרה ותתן לכם יום שלם של שימוש ללא צורך בהטענה (18 שעות בשימוש רגיל ו-6 שעות לפעילות גופנית). תהיה לשעונים רצועה חדשה והם יגיעו גם בגרסת חברת נייק, עם רצועות מיוחדות. המחיר יעמוד על 399 דולר לשעון עם GPS, גרסה עם כניסת סים תעלה לכם 499 דולר. המכירות יתחילו עוד יומיים מסביב לעולם אך לישראל היו יגיע מאוחר יותר.

© מתוך ההכרזה

אייפון Xs

לאחר הכרזה שאייפון X הוא הגיע להיות סמארטפון מספר 1 בעולם במכירות, הכירו את האייפון החדש - אייפון Xs. מכשיר חדש, עמיד במיוחד בעל זכוכית משוריינת ועמידות למים בתקן IP68, מסך בגודל 5.8 אינץ' מסוג OLED. יחד עם האייפון Xs מגיע גם אייפון Xs מקס, שמחליף את עקרון ה-"פלוס", מכשיר דומה עם מסך גדול יותר. ה-Xs מקס מגיע בגודל של 6.5 אינץ'. ה-Xs הוא בעצם מכשיר באותו הגודל כמו אייפון 8, רק שהמסך עצמו ממלא את כל המכשיר, ללא שוליים. ובכך נוצר עיצוב חדשני של אפל. אחד החידושים הוא רמקולים חזקים יותר.

© מתוך ההכרזה
© מתוך ההכרזה

המעבד החדש נקרא A12 והוא מהיר ב-50 אחוזים מהקודם, והזיכרון של המכשיר יגיע ל-512 ג'יגה-בייט. יש חידוש גם בעוזרת של אפל, סירי - תוכלו דרך ההגדרות להוסיף לה קיצורי דרך שתגידו עם רצף פעולות שתגדירו מראש. אם האייפון שלכם נופל, אפל ווטש יתריע לכם. אפשרות נוספת שנכנסה היא בחירת מוצר שייכנס לכם למצלמה במציאות רבודה ובכך תוכלו לראות איך הוא יראה בבית שלכם.

המצלמה של האייפון החדש מורכבת משתי מצלמות אחוריות, שתיהן 12 מגה-פיקסל (צילום וידאו ב-4K). אחת רחבה והשנייה רגילה. המצלמה הקדמית היא עם 7 מגה-פיקסל. המצלמה בעלת פיצ'ר חדש שנקרא Smart HDR ומאפשר צילום מהיר במיוחד, ככה שאם מה שאתם מצלמים בתנועה, הוא ייצא ללא מריחה. עם זאת, הפיצ'ר מאפשר איזון של אור טוב יותר. אפשרות נוספת שהצטרפה היא שינוי מפתח עדשה לאחר שהתמונה צולמה, האפשרות הזו לא נמצאת בשום מצלמה או סמארטפון מכל סוג. אם הרקע יצא מטושטש מדי, תוכלו לחדד אותו.

© מתוך ההכרזה

שני חידושים חשובים מאוד שאפל הכניסה הם שיפור בסוללה - חצי שעה יותר מאייפון X באייפון Xs, ושעה וחצי יותר באייפון Xs מקס. החידוש השני הוא האפשרות להכניס שני כרטיסי סים לאותו אייפון. אפל הדגישה שהייצור של המכשיר הוא ידידותי לסביבה ומשתמש במוצרים טבעיים וחשמל סולארי, כדי למנוע כמה שיותר פגיעה בכדור הארץ.

אייפון Xr

אפל משיקה אייפון נוסף בעיצוב דומה לאייפון Xs. הוא עם מצלמה אחת, רחבה עם 12 מגה-פיקסל, ואמור לשמש עקרון דומה לאייפון 5C, להביא אייפון עם חומרה איכותית של אפל אך עם התפשרות על הכיסוי, שעשוי מפלסטיק ובא בצבעים שונים, כדי להוזיל את המחיר ולאפשר לקונים עם תקציב נמוך יותר לקבל מכשיר אפל חדש. הוא עם מסך LCD עם 6.1 אינץ'. אין בו 3D Touch, אך הוא מגיע גם עם המעבד החדש - A12.

© מתוך ההכרזה
© מתוך ההכרזה

האייפון Xr מגיע עם סוללה טובה יותר בשעה וחצי בהשוואה לאייפון 8 פלוס וגם הוא מגיע עם מקום לשני כרטיסי סים. אייפון Xs יגיע עם 64, 256 ו-512 ג'יגה-בייט החל מ-999 דולר. אייפון Xs מקס יגיע עם 64, 256 ו-512 ג'יגה-בייט החל מ-1,099 דולר. אייפון Xr יגיע עם 64, 128 ו-256 ג'יגה-בייט החל מ-749 דולר. אייפון Xr יתחיל במכירה מוקדמת רק ב-19 באוקטובר ומכירה רשמית ב-26 באוקטובר. אייפון Xs יגיע במכירה מוקדמת עוד יומיים, ומכירה רשמית ב-21 בספטמבר.

iOS 12 יהיה בכל המכשירים החדשים מאייפון 5S החל מ-17 בספטמבר, הגרסה החדשה של מחשבי אפל, המק, תגיע ב-24 בספטמבר, והאפל טיוי החדש ב-17 בספטמבר.

© מתוך ההכרזה
© מתוך ההכרזה
תגובות