Black Shark: סמארטפון גיימינג של שיאומי מגיע לישראל. יח"צ

Black Shark: סמארטפון גיימינג של שיאומי מגיע לישראל

הכירו את המכשיר החזק ביותר ששיאומי ייצרה אי פעם - ה-Black Shark. סמארטפון גיימינג עם מערכת חיישנים ולחצנים שנועד לספק את הגיימרים ומגיע כעת ישראל. כל הפרטים

קביצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי, השיקה בישראל את המכשיר החדש של שיאומי אשר בעל מפרט טכני חזק במיוחד ונועד לספק את הגיימרים והמשתמשים הכבדים מבינינו. אפליקצית אנטוטו, שעוסקת בבדיקה מקיפה של ביצועים בזמן אמת של סמארטפונים, דירגה את הטלפון הזה בעקבות הרצות של משתמשים, כטלפון האנדרואיד עם הביצועים הטובים ביותר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

שיאומי החליטו ללכת על הגיימינג עד הסוף. העיצוב של המכשיר מלווה באורות בצבע ירוק זוהר בצורת איקס, עם זאת הוא מצויד בלחצנים מיוחדים ואפשרויות של יציאה ממשחק, מעבר למצב אופקי וניהול יעיל יותר של משתמשי גיימינג. המסך של המכשיר עומד על 5.9 אינץ', ברזולוצית FHD, ביחד 18:9. למכשיר גם מערכת קירור נוזלית שאמורה להיות יעילה יותר ולמנוע התחממות של הטלפון.

 

השבב הוא סנאפדרגון 845, שבב מתקדם ומהיר. הסוללה היא בקיבולת 4,000 מיליאמפר-שעה, הזיכרון הקשיח 128 ג'יגה-בייט וה-RAM הוא 8 ג'יגה. המצלמה לא הוזנחה והיא מורכבת משתי מצלמות, 20 ו-12 מגה-פיקסל עם פיצ'רים כמו צילום פנורמי ומצב דיוקן. מצלמת הסלפי היא 20 מגה-פיקסל. המחיר עומד על 2,899 ש"ח באתר של שיאומי או ברשתות, והוא מגיע בצבע שחור עם אחריות יצרן לשנתיים.

תגובות