יותר מצלמות: סמסונג השיקה את מכשירי ה-A7 וה-A9. צילום: Samsung

יותר מצלמות: סמסונג השיקה את מכשירי ה-A7 וה-A9

במסיבת עיתונאים מקומית שהתקיימה אמש (ב') חשפה ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית שני מכשירים חדשים בסדרת הA שלה, שהשדרוג המשמעותי בהן הוא שדרוג מערך הצילום של המכשירים. כל הפרטים

סמסונג השיקה אמש בישראל את שני מכשירי הדגל החדשים שלה בסדרת A, הנה כל מה שצריך לדעת על מכשירי ה-Galaxy A7 וה-Galaxy A9.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי

תחילה חשפה את מכשיר ה-Galaxy A7 הכולל מסך בגודל 6.0 אינץ' וכולל את ה-infinity display ברזולוציית FHD. המכשיר כולל גם מצלמה אחורית בעלת שלוש עדשות באיכויות של 24 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם של F/1.7, שמטרתן לצלם בזווית רחבה של 120 מעלות, כאשר הסטנדרט עומד היום על 77 מעלות. המכשיר גם כולל זיכרון פנימי של 4GB ראמ, אפשרות הרחבת זיכרון חיצוני של עד 512GB וסוללה של 3,300mAh.

מכשיר הA7
מכשיר הA7 © צילום: Samsung

לאחר מכן חשפה את המכשיר הבולט יותר שהוא ה-Galaxy A9 שאיתו תקבלו גם מסך בגודל 6.3 אינץ' עם תצוגת האינפינטי גם כן ברזולוציית FHD. המכשיר כולל את מערך הצילום המרובע והחדשני, המורכב מארבע עדשות שלכל אחת תפקיד במיקסום יכולות הצילום של המכשיר. בנוסף למצלמה העיקרית בעלת 24 מגה-פיקסל, סמסונג הוסיפה עדשת עומק שדה שממקדת את התמונה, עדשת מצלמה רחבה שמאפשרת צילום בזווית של 120 מעלות ועדשת טלא-פוטו התומכת בזום אופטי X2. כמו כן, המצלמה מתאפיינת בטכנולוגיית איתור פגמים וכשאר המצולם ממצמץ או כשיש לכלוך על העדשה- המערכת תודיע מיד לבעל המכשיר. המכשיר גם כולל זיכרון פנימי של 6GB ראמ, אפשרות הרחבת זיכרון חיצוני של עד 512GB וסוללה של 3,800mAh ובניגוד לA7 סמסונג השאירו בגב המכשיר את חיישן טביעת האצבע.

מכשיר הA9
מכשיר הA9 © צילום: Samsung

באירוע ההשקה נכחה גם הכוכבת אנה זק שכיבדה את האורחים בנוכחותה ובמסגרת האירוע חשפה פרסומת חדשה בהשתתפותה למכשיר הA9. דירקטור חטיבת הדיגיטל של סמסונג, גיא היבש, ציין שאחת המטרות של הרחבת פונקציות הצילום היא לשרת את האינסטגרם שהפך לרשת החברתית המובילה בעולם שכידוע מבוססת על צילום תמונות וסרטונים.

© צילום: אלון גרגו

המכשירים צפויים להגיע בשלושה צבעים שונים: הA9 יגיע בשחור, כחול וורוד. והA7 בשחור, כחול וזהב. מחירי המכשירים צפויים להיות: 2,349 ש"ח עבור ה-Galaxy A9 ו-1649 ש"ח עבור ה-Galaxy A9

דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג, גיא היבש, אוחז במכשיר ה-A9
דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג, גיא היבש, אוחז במכשיר ה-A9 © צילום: אלון גרגו
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ✾ ANNA ZAK ✾ (@annazak12) on

 

תגובות