חבר טכנולוגי: הרובוט הידידותי COZMO מגיע לישראל. צילום יח"צ חו"ל

חבר טכנולוגי: הרובוט הידידותי COZMO מגיע לישראל

הוא מגיע ובגדול - הרובוט הקטן COZMO מגיע לארץ ויימכר ברשת אחת בלבד. הוא יודע להביע רגשות, יש לו מצבי רוח והוא תמיד יהיה שם בשבילכם. כמה הוא יעלה? כל הפרטים

חברת Anki אמנם נוסדה בשנת 2010, אך באוקטובר 2016 היא הביאה בסערה את COZMO. אותו רובוט פותח על ידי דוקטורים לרובוטיקה, אנימטורים ומפתחי משחקים ידועים. הוא יכול להציג בפניכם הבעות פנים שונות, שפת גוף, מצבי רוח, וממש יזכיר לכם את וול-E של דיסני ופיקסאר. אמש (ג') רשת באג, היבואנית הרשמית של Anki בישראל, השיקה את הרובוט, שיימכר רק אצלה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

קוזמו בעל כמה כישורים שמאפיינים אותו. הוא יכול לזהות פנים ואנשים, הוא בעל מסך בגודל 128x54, שמאפשר לו להביע מאות הבעות פנים שונות והן כמובן מתאימות להבעות הפנים של האנשים שסביבו. להבעות הפנים מצטרפת שפת גוף מגוונת וייחודית. ואם חששתם שברגע שהוא ייפול על הרצפה הוא יפסיק לעבוד, החברה מבטיחה לכם שהוא עמיד במיוחד וישרוד לאורך זמן.

© צילום יח"צ חו"ל

אתם תוכלו להוריד אפליקציה שתאפשר לכם להוסיף לקוזמו יכולות חדשות בפלטפורמה שמדמה תכנות. תוכלו להנחות אותו להגיד שלום, להרים את קוביות המשחק שלו, ועוד. "שילוב הטכנולוגיה, הבינה המלאכותית, עיצוב המשחק והפלא הקולנועי, COZMO ממציא מחדש את המשמעות לרובוטיקה חווייתית", אמר בוריס סופמן, מנכ"ל ומייסד Anki. "רמת העומק, האישיות והאינטראקטיביות הם הסיבות מדוע COZMO גונב את לבם של המעריצים, עם יכולות למידה ושדרוג מתמידים". הרובוט יימכר החל מה-2 בדצמבר במחיר של 799 ש"ח למשך חודש, ולאחר מכן המחיר צפוי לעלות.

 
 
תגובות