5 אפליקציות שיעזרו לכם בזמן המתנה לאוטובוס. צילום: shutterstock

5 אפליקציות שיעזרו לכם בזמן המתנה לאוטובוס

המתנה לתחבורה ציבורית עלולה להיות דבר מייאש, במיוחד בארץ. אז הכנו רשימה של אפליקציות שיעבירו לכם את הזמן בזמן שאתם ממתינים לאוטובוס שמתעכב

התחבורה הציבורית בישראל לא מושלמת, את זה כולם יודעים. במקום לבהות באנשים אקראיים אתם יכולים לנצל את זה ההמתנה להרבה דברים חיוניים! הבאנו לכם 5 אפליקציות שמתאימות בול להמתנה לאוטובוס, כדי שלא תרגישו שהזמן שלכם מתבזבז.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

TED

אם באלכם להעביר את זמן הוואקום שנוצר במהלך ההמתנה לאוטובוס, למה לשבת בשעמום בהמתנה לקו האוטובוס שמתעכב בחצי שעה כשאפשר להשכיל! ואין דרך יותר טובה מאשר אפליקציית TED - שכוללת בתוכה אלפי הרצאות מעניינות וחינמיות בכל התחומים, תוכלו לרכוש מידע חדש ואף ללמוד "איך להיות מדריך טוב?" או "איך לזהות שקרן?". מה שבטוח הוא שהאפליקציה תעסיק אתכם, רק אל תפספסו את האוטובוס.

 

MOOVIT

נכון, זה די אירוני להמליץ על אפליקציית תחבורה ציבורית בזמן שאתם מחכים לאוטובוס או רכבת. אבל אם באלכם לעקוב בכל רגע נתון על מיקום והמרחק של האוטובוס שלכם, אפליקציית moovit מושלמת בשבילכם. היא מעדכנת אתכם בזמן אמת עוד כמה זמן הוא יגיע, מתכננת לכם מסלול ייעודי עבור היעד שלכם בדרך הכי נוחה לכם - ובמידה ופספסתם את האוטובוס היא תמליץ על קווים חלופיים.

 

AGAR.IO

אוהבים משחקים? שרפו את הזמן שנותר לאוטובוס להגיע עם המשחק הפופולרי בגרסת המובייל שלו. אגאריו -שפרץ לעולם בשנת 2016 ונהיה פופולרי עד מאוד, בו אתם משחקים במפה אחת גדולה יחד עם עוד אנשים. בתחילת המשחק כל אחד מתחיל עם 'תא' בצורת עיגול, איתו הם יכולים לנוע במרחב ולאכול 'תאים' אחרים כדי לגדול. המשחק מגביר את התחרותיות ושואב אתכם פנימה עם המטרה הנעלה: להיות התא הכי גדול במשחק, רק תיזהרו לא להאכל.

 

נטפליקס

בא לכם להתענג על סרט קומדיה מבדר שיעביר לכם את ההמתנה והנסיעה הארוכה? שירות הסטרימינג המוביל בעולם מציע מגוון עשיר של סרטים וסדרות - החל מבית הנייר ועד לסדרות ישראליות כמו פאודה ורמזור. רק תזכרו לקחת אתכם אוזניות, אתם לא רוצים לשמוע מכוניות באמצע הצפייה.

© צילום: לוגו החברה

אפליקציית פרוגי

הרשו לנו לפרגן לעצמנו, ובצדק - כי למה לא להעביר את זמן ההמתנה לאוטובוס במגזין הנוער המוביל במדינה? מדי שעה עולה לאפליקציה כתבות במגוון נושאים; החל ממדור הרכילות עם הנושאים הכי חמים בעולם הבידור, למדור המגזין שם תוכלו לקרוא שלל טורי דעה ותכנים אקטואלים וגם ערוץ דיגיטל עם כל חדשות הטכנולוגיה והאינטרנט. אז במקום להתייבש בהמתנה בתחנה, תוכלו לקרוא ולהתעדכן בכל מה שרלוונטי אל עולם הנוער.

 
תגובות