שיאומי מפתיעה: Mi 8 PRO - טלפון עם טכנולוגיה חדשנית. יחצ

שיאומי מפתיעה: Mi 8 PRO - טלפון עם טכנולוגיה חדשנית

שיאומי הודיעה אמש (ד') על ההשקה של מכשיר הדגל החדש שלה, Mi 8 PRO, בשבוע הבא. הוא צפוי לקבל כמה שידרוגים משמעותיים וחדשניים במיוחד. המהדורה מוגבלת

שיאומי ידועה בסמארטפונים חזקים ואמינים ביחס למחירם הזול, שמתאים לכל כיס. המותג שיאומי כבר הספיק לכבוש את המקום השני במכירת סמארטפונים בישראל אך זו נראית כרק תחנה בדרך לדומיננטיות בשוק הישראלי. עם השקת המכשיר החדש, ה-Mi 8 PRO, צפויה שיאומי לכבוש עוד משבצת בשוק ולהדהים אותנו עם טכנולוגיה חדשנית ויוצאת דופן שלא נראיתה באף מכשיר אחר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המון שיפורים צפויים לחובבי השיאומי לעומת הדגם הקודם, ה-Mi 8. לצד עיצוב חדשני הכולל גימור זכוכית שקופה בגב במכשיר, המכשיר החדש גם טומן בחובו חידושים טכנולוגיים מרגשים. עם מסך בגודל 6.21 אינץ', מעבד שמונה ליבות, מצלמה קדמית של 20 פיקסל ושתי מצלמות אחוריות של 12 פיקסל, אין ספק שה-Mi 8 PRO, מוצב בקדמת הזירה הטכנולוגית. וזה עוד לא הכל: שיאומי מציגה שני חידושים משמעותיים ומדוברים במיוחד.

החידוש המשמעותי הראשון שהוא לא רק חידוש לשיאומי אלא לכל תעשיית הסמארטפונים – ה-GPS הראשון בעולם עם תדר כפול - L5+L1. מדובר ב-GPS סופר מדויק ואיכותי. הדובדבן שבקצפת נמצא ממש בכף ידינו – שיאומי מציגה לראשונה בעולם מנגנון זיהוי טביעת אצבע הנמצא בתוך הזכוכית של המסך ומתחיל לפעול אך ורק כשלוחצים באיזור. מדובר בחידוש משמעותי ומרגש שכן כעת ניתן להמשיך ולהשתמש בטכנולוגיית זיהוי טביעת האצבע ולהשאיר את הטלפון נקי ועם מסך מלא ללא קצוות.

© יחצ

אין ספק ששיאומי מפתיעה את כולם ואף עוקפת הרבה חברות גדולות בסיבוב. עם טכנולוגיות חדשניות וראשונות מסוגן, שיאומי שולחת מסר ברור שהחברה והמותג הם כאן כדי להישאר ולתת פייט מוצלח לחברות הגדולות והדומיננטיות בשוק.

המכירה של המכשיר המדובר תחל לאחר ההשקה ביום ראשון הקרוב, ה-9 בדצמבר, במהדורה מוגבלת. רק נותר לקוות שלצד החידושים הטכנולוגיים, שיאומי לא תראה חידושים הקשורים במחיר (שייחשף רק שבוע הבא) ותשאיר אותו נמוך יחסית למתחרים.

 
תגובות