בוקר מתוק: 4 אפליקציות של שעון מעורר שכדאי לנסות. צילום: Fotolia

בוקר מתוק: 4 אפליקציות של שעון מעורר שכדאי לנסות

לקום בבוקר נראה אמנם מטלה מייגעת ולא נעימה, אבל מה אם יש לכם את האפליקציה הנכונה שתעיר אתכם? הבאנו לכם כמה אפליקציות מעניינות שיעשו לכם את הבוקר

בוקר הוא זמן לא כל-כך אהוב ביום. לקום מהמיטה זו משימה שלא כל אפליקצית תצליח לעמוד בה. לכבוד החזרה ללימודים, צריך לחזור להתרגל לקום מוקדם בבוקר ולכן אספנו לכם ארבע אפליקציות מעניינות ומיוחדות של שעונים מעוררים שידאגו שתגיעו בזמן לבית הספר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Timely Alarm Clock‏

האפליקציה תציע לכם עיצובים שונים שתוכלו לשנות בכל עת. אפשרות מיוחדת שיש בה היא שניתן לנגן מוזיקה לפני מועד ההשכמה ובכך לגרום להשכמה כיפית ורגועה. בנוסף, ניתן לשנות את רמת הצלצול בעת הרמת המכשיר ככל שתרצו. האפליקציה מאוד מסודרת וקלה להפעלה. ניתן למצוא אותה במכשירי אנדרואיד.

Alarm Clock for Me – Wake Up

אפליקציה שבה ניתן להגדיר כמה שעונים שרוצים. יש אפשרויות מיוחדות למי שרוצה לכבות את השעון המעורר, שעון מעורר מתמטי כדי להעיר את המוח שלכם או אפשרות ניעור שעון מעורר כדי להעיר את הגוף שלכם. בנוסף, יש אפשרויות רטט כדי להפוך את ההשכמה לקלה יותר וגם, מי שרוצה לדעת את המזג אוויר, יוכל להפעיל אפשרות כזו. האפליקציה היא לבעלי אייפון ואנדרואיד.

© צילום: shutterstock

Sleep Cycle alarm clock

אפליקציה עם טכנולוגיה העוקבת אחר מצב דפוסי השינה באמצעות ניתוח סאונד או רטט. האפליקציה מעירה אותך כשאתה לא ישן עמוק ולכן ההרגשה היא כאלו התעוררת טבעי ללא אזעקה כלל. האפליקציה היא לבעלי אייפון ואנדרואיד.

Alarmy - Sleep If U Can

אפליקציה שיעילה למי שמאחר - כדי לכבות את הנודניק צריך להתעורר.  יש כמה אפשרויות לכיבוי, הראשונה היא לשמור תמונה. כשהשעון המעורר מתחיל לצלצל, צריך ללכת למקום ששמרנו את התמונה ולצלם שם תמונה. השנייה היא למי שלא רוצה את האפשרות הראשונה, ניעור של הטלפון או לפתור תרגיל מתמטי. האפליקציה לבעלי אייפון ואנדרואיד.

תגובות