סינון אוטומטי בדיירקט: עדכון מיוחד למשפיעני אינסטגרם. צילום: GettyImages

סינון אוטומטי בדיירקט: עדכון מיוחד למשפיעני אינסטגרם

אינסטגרם מציגה חידוש מעניין שנועד בדיוק לכל אלה שמשתמשים בחשבון האינסטגרם שלהם באופן קבוע ויש להם קהל של עוקבים. מה זה אומר בדיוק? כל הפרטים

אינסטגרם היא ללא ספק הרשת החברתית הגדולה והפעילה ביותר כרגע. ככזו, היא גם כוללת בתוכה המון אנשים שמשתמשים בפלטפורמה ברמה היומ-יומית כדי לקדם את עצמם ובתור רשת לשיווק. לאנשים האלה אנו קוראים משפיעי רשת או משפיעי דעת קהל, הם אותם אנשים אחריהם אנחנו עוקבים במרץ ויודעים הכל עליהם, קונים כל דבר שהם יפרסמו ובאופן כללי הם כוכבי הרוק החדשים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כעת אינסטגרם מפרגנת לכוכביה המביאים לה כל כך הרבה משתמשים אדוקים בכך שהחליטה להוציא עדכון ראשון בו יינתנו כלים משמעותיים שיעזרו לכוכבי האינסטגרם לטפח ולנתח את חשבונותיהם. חוץ מהאפשרות לחשבון "עסקי", אין באמת אפשרות לחשבונות העסקיים להתנהג בצורה כזאת. כעת, אינסטגרם הודיעה שהיא עומדת להוציא עדכון שיצרף את מצב "חשבון קריאייטיב" שיאפשר הוספה של מגוון אפשרויות נוספות לחשבון שלכם.

© צילום מסך מיוטיוב

המצב החדש יכלול סטטיסטיקות רבות ומגוונות שיעזרו לכם לעקוב אחר המדדים שלכם, כלים לסינון הודעות מעריצים או ספאם לעומת דואר חשוב. כמו כן, החידוש אולי החשוב ביותר, הוא האפשרות לעצב את פרטי יצירת הקשר בפרופיל ותמונות בצורה חדשה ומושכת יותר. אין ספק שאינסטגרם לוקחת צעד ענק לעבר הכוכבים שלה ובעצם מחזירה להם תודה על כל העבודה שאלה עושים בשביל האפליקציה. מעכשיו יהיה הרבה יותר נוח להיות משפיע דעת קהל! כעת העדכון נמצא בבדיקה וצפוי לעלות במהלך שנה הבאה. 

 
תגובות