feed מפחיייד: האבא המרקיד והעובדים המרגשים. צילום מסך מהסרטון

feed מפחיייד: האבא המרקיד והעובדים המרגשים

אין כמו להיתקל בסרטון או בתמונה וויראלית במיוחד בפיד שלנו ברשתות החברתיות ולכן החלטנו לבקש מדי שבוע מאריאל לדני וליאל ברנס לבחור את הפוסטים הוויראלים שעשו להם את ה-Feed

היכונו לפיד מפחייייד עם הדברים הוויראלים המיוחדים. מדי שבוע ליאל ברנס ואריאל לדני יבחרו את הסרטון או התמונה שהם נתקלו ואהבו ברשת ויחלקו אותם אתכם!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ראיתי את הסרטון הזה וממש התרגשתי. יש בזה משהו כל כך חמוד! התינוק כל כך תמים ולא מבין מה קורה סביבו אך מהצד הוא נראה לגמרי רקדן מקצועי. השילוב הזה והשטויות של האבא המגניב לגמרי הופכות את הסרטון הזה לשווה צפייה.

 

היום נתקלתי במקרה בסרטון שעורר בי התרגשות כייפית. הסרטון הזה גרם לי להבין שיש אנשים טובים, שמוכנים לעזור לאדם שהוא ההפך ממך עם מוגבלויות שונות עם צרכים מיוחדים שדבר בסיסי קשה לו לעשות - לאכול בכוחות עצמו. מדובר בעובדים של מזון מהיר שהחליטו לעזור לאדם המיוחד הזה ולא הרפו ממנו עד שסיים לאכול.
זה משמח אותי לדעת שיש אנשים שיש בהם את החלק של נתינה, ומוכנים לתת מעצמם בשביל האחר. שתפתי אתכם בסרטון הזה כדי שבפעם הבאה שאת או אתה תראו אדם עם מוגבלויות כאלה או אחרות תיגשו אליו, תעזרו ותגרמו לו להרגיש חלק.

 

 
תגובות