סיכום: 5 הסמארטפונים הכי טובים שיצאו בשנת 2018. צילום מסך מיוטיוב

סיכום: 5 הסמארטפונים הכי טובים שיצאו בשנת 2018

עוד שנה חלפה לה והיא הייתה עשירה בהמון סמארטפונים חדשים שהגיעו לעולם, גם של אפל וגם מכשירים מבוססי אנדרואיד. אז מי המכשירים שעשו לנו את 2018?

שנת 2018 הסתיימה ולכן החלטנו להביא לכם את רשימה הסמארטפונים הטובים ביותר שיצאו בשנה שחלפה, מה המאפיינים של כל אחד, ולמה כדאי לקנות אותם. אנחנו בטוחים שיהיו עוד הרבה הפתעות ב-2019!

סמסונג גלקסי נוט 9

מכשיר נוסף מבית חברת סמסונג הוא ה- Note 9 שהושק באוגוסט האחרון. מסך הנוט 9 גדול במעט מגודל המסך של ה– S9 PLUS ומגיע ב– 6.4 אינצ'. בנוסף, זיכרון המכשיר מגיע ב– 128 ג"ב או 512 ג"ב ובאפשרות הרחבת הזיכרון עם כרטיס עד 1 טרה בייט. סוללת הנוט 9 היא בין הסוללות הטובות ביותר כיום ומחזיקה זמן רב וזאת סיבה מעולה לקנות את המכשיר. בדיוק כמו ב- S9 Plus  גם הנוט 9 מגיע עם מצלמה קידמית של 8 מגה פיקסל ושתי מצלמות אחוריות כאשר שתיהן באיכות 12 מגה פיקסל. הסמארטפון מגיע עם העט ה– S Pen, חיישן טביעות אצבע בגב המכשיר ועם עמידות למים בתקן IP68.

העט החכם עם יותר אפשרויות לשימוש, כולל אפשרות להשתמש בו כשלט רחוק לטלפון וליישומים כמו מצגות. ניתן גם להשתמש בעט לצלם תמונות ע"י הלחצנים שעליו, לחיצה אחת תצלם תמונה ולחיצה כפולה תחליף את כיוון הצילום.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

וואווי מייט 20 פרו

לפני כחודש הציגה חברת וואווי הסינית את מכשיר הדגל החדש שלה, ה– Mate 20 Pro, לצד ה- Mate 20. גרסת הפרו מגיע עם מסך בגודל של 6.39 אינצ' ועם חיישן טביעת אצבע. זיכרון המכשיר מגיע בשלושה גדלים – 128, 256 ו–512 ג"ב. בנוסף, דגם הפרו מגיע עם שלוש מצלמות אחוריות, 8, 20 ו- 40 מגה פיקסל ועם מצלמה קידמית באיכות של 24 מגה פיקסל. חיי הסוללה של המכשיר מעולים והסמארטפון יכול להחזיק עד יום וחצי בלי להטעין אותו כלל. הוא מגיע עם אפשרות של טעינה אלחוטית ועם עמידות למים בתקן IP68.

אייפון XS מקס

בתחילת ספטמבר האחרון הציגה חברת אפל את המכשיר החדש שלה, האייפון XS Max, לצד המכשיר המוקטן, האייפון XS ולצד האייפון XR. דגם המקס מגיע בגודל מסך של 6.5 אינצ' ועם טכנולוגיית ה–FaceID המאפשרת להיכנס למכשיר בעזרת זיהוי הפנים בלבד. הסמארטפון מגיע עם זיכרון של 64, 256 ו-512 ג"ב וללא אפשרות הרחבת זיכרון. בנוסף, בגב מכשיר המקס ישנם שתי מצלמות וכל אחת מהן באיכות של 12 מגה פיקסל והמצלמה הקידמית באיכות של 7 מגה פיקסל. ניתן להפוך את הרקע לחד יותר או למטושטש יותר לאחר צילום התמונה. זמן חיי הסוללה של המכשיר יכול להגיע עד 20 שעות שיחה בטעינה אחת, ובנוסף, ישנה אפשרות להכניס לכרטיס שני כרטיסי סים ושהטלפון יעבוד עם שני מספרי טלפון.

© צילום: GettyImages

סמסונג גלקסי S9 פלוס

מכשיר הגלקסי S9 פלוס הושק במרץ האחרון על ידי חברת סמסונג ביחד עם הדגם המוקטן שלו, ה-S9, כאשר שניהם חסינים למים בתקן IP68. דגם הפלוס מגיע עם מסך בגודל של 6.2 אינצ' ועם זיכרון של 64 ג"ב או 128 ג"ב, על פי בחירת המשתמש, ובנוסף עם אפשרות הרחבה של הרחבת microSD עד 400 ג"ב. מבחינת זמן חיי הסוללה של הסמארטפון, המכשיר מחזיק עד 25 שעות שיחה ועד 15 שעות בגלישה באינטרנט אך זמן חיי הסוללה נמוך יותר מחלק מין הסמארטפונים בשוק כעת. כמו כן, המצלמה הקדמית של המכשיר מגיע עם 8 מגה פיקסל ובגב המכשיר ישנן שתי מצלמות וכל אחת מהן 12 מגה פיקסל וגם נמצאות מתחת לחיישן טביעת האצבע.

שיאומי MI 8

באוגוסט האחרון הוא הגיע אלינו, שיאומי MI 8. גודל מסך המכשיר הוא 6.21 אינץ', העיצוב שלו מרשים. המצלמה שלו עם 12+12 מגה פיקסל. מכיל גם מצלמת סלפי בעלת חיישן 20 מגה פיקסל. יש רכיבי חידוד תמונה מובנים המשפרים את המצלמה. הוא אינו עמיד במים ואבק ולא תומך בטעינה אלחוטית אך המכשיר מצליח להתעלות בשאר הפרמטרים.

תגובות