5 מצלמות: סמסונג משיקה בישראל את סדרת הגלקסי 10. יח"צ סמסונג

5 מצלמות: סמסונג משיקה בישראל את סדרת הגלקסי 10

באירוע חגיגי שהתרחש אתמול (א') השיקה חברת סמסונג את סדרת הדגל החדשה שלה. השינויים העיקריים הם בעיצוב, ופיצ'רים חדשים שלא ראיתם בדגמים הקודמים

כעשור עבר מאז שחברת סמסונג הקוראנית הציגה את מכשיר הגלקסי S הראשון בהיסטוריה. אתמול (א') החברה סיכמה עשר שנים לקיומה עם השקת סדרת דגל חדשה - ה-10S. והפעם, המכשיר מציע מפרט טכני שאפשר לצפות רק מהמכשירים החזקים ביותר בשוק. באירוע ההשקה נכחו בכירים בסמסונג ישראל, ביניהם גם מר ג'ו, מנכ"ל החברה, שהציג את המכשיר החדש.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

החברה בעצם הציגה שלושה מכשירים שונים. מכשיר אחד שאמור להיות גרסה פשוטה יותר ונגישה יותר לכל כיס - גלקסי S10E, המכשיר עצמו - גלקסי S10 ומכשיר משודרג - גלקסי S10 פלוס. המכשירים הם כולם עם עיצוב חדשני, וכוללים שדרוגים מסדרות הדגל הקודמות. המסך של המכשירים הוא עם טכנולוגיית Dynamic AMOLED בפעם הראשונה ועם איכות צבע של HDR10+. עם זאת, יש סינון של גווני כחול לנוחות העיניים. המסך כולל בתוכו חיישן טביעת אצבע מתקדם. 

ועכשיו למצלמה, מדובר בעדשה רחבה של 123 מעלות, בדומה לעין האנושית, שתאפשר לכם לצלם תמונות יחסית רחבות ולתפוס הרבה בפריים שלכם. כשתצלמו בוידאו, המכשיר ייצב את השוט בצורה משמעותית ואמור לחסוך מכם דאגות של רעידות מהידיים. 

גלקסי S10 פלוס
גלקסי S10 פלוס © צילום: יובל שיפמן

פיצ'ר חדש שתוכלו למצוא בסדרה החדשה הם טעינה שיתופית, כלומר שניתן לטעון מכשירים אחרים דרך הגלקסי, באמצעות טעינה אלחוטית. עם זאת, הם עמידים למים ואבק, גרסת הפלוס יכולה להגיע עם 512 ג'יגה-בייט כשניתן להוסיף למכשירים עד טרה-בייט נוספים בכרטיס זיכרון.

החל מאתמול המכשירים כבר הופצו לרשתות והחנויות. Galaxy S10e – בצבעי שחור, לבן ובמחיר מומלץ לצרכן של 2,999 ש"ח. Galaxy S10 – בצבעי שחור, לבן וירוק במחיר מומלץ לצרכן של 3,599 ש"ח. Galaxy S10 פלוס בצבעי שחור, לבן וירוק ובמחיר מומלץ לצרכן של 3,999 ש"ח ו-Galaxy S10 פלוס גרסת 512 ג'יגה-בייט בצבעי שחור ולבן קרמי ובמחיר מומלץ לצרכן של 4,999 ש"ח.

גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג ישראל
גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג ישראל © צילום: יובל שיפמן

מנכ"ל סמסונג ישראל, מר ג'ו, מסר: "סדרת Galaxy S הגדירה מאז ומתמיד טכנולוגיה פורצת דרך וחדשנות בעולם הסמרטפונים, גם אחרי עשור סדרת Galaxy S10 ממשיכה במסורת זו. המכשירים תוכננו ועוצבו לרמת ביצועים גבוהה במיוחד שמשתמשים היום רוצים וצריכים. מטרתנו בסמסונג לאפשר לכל משתמש לבטא את הייחודית והיצירתיות שלו עם מכשיר המותאם בדיוק לצרכיו".

מנכ
מנכ"ל סמסונג ישראל, מר ג'ו © צילום: יובל שיפמן
תגובות