מכניסים אתכם לכושר: 5 אפליקציות שכדאי לנסות. צילום: fotolia

מכניסים אתכם לכושר: 5 אפליקציות שכדאי לנסות

להתחיל להתאמן נראית מטלה מייגעת ולא כיפית, ולמצוא זמן ביום בשביל להתאמן נשמע עמוס בלוז שלכם? ארגנו עבורכם כמה אפליקציות יעילות המותאמות לנוער במיוחד בשבילכם - כדי שתתחילו לחזור לכושר גם בזמן הלימודים

להיות בכושר זו משימה מאוד לא פשוטה לחלקנו, במיוחד כשיש עוד הרבה דברים אחרים שממלאים את הלו"ז. אבל המשימה הזאת הופכת להרבה יותר פשוטה כשיש אפליקציה שאומרת לכם בדיוק איך לפעול ומה לעשות. ככה תוכלו גם להתקדם בצורה הדרגתית ובריאה, וגם לשלב נכון בין כל שאר הדברים שאתם עושים. אספנו לכם מספר אפליקציות שנועדו בדיוק בשביל זה - לעשות לכם סדר בכושר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Virtuagym Fitness Tracker - Home & Gym‏

אפליקציה היעילה למי שרוצה להתאמן גם בבית ללא צורך לצאת החוצה. באפליקציה ניתן לבחור את סוג האימון שברצונכם לעשות לדוגמא: אימון בוקר, אימון אחרי הלימודים ועוד. האפליקציה מציעה למעלה מ-4000 תרגילים מגוונים לצד "מאמן אישי" – דמות אנימציה שנמצאת באפליקציה שמדגימה איך לעשות בדיוק כל תרגיל באופן קל ופשוט כמו בחדר כושר. בנוסף, ניתן לבחור את רמת הקושי. אפשר לעשות את התרגילים בבית ,בחד"כ ואפילו בלימודים.

אפליקציות של runtastic

אפליקציות runtastic מכילות מגוון גדול של אפליקציות עם תוכניות אימון מובנות לאימוני כוח ואירובי שניתנות להתאמה על פי יכולת. לדוגמא :כפיפות מרפקים, עליות מתח, סקווט, ותרגילים לשיפור כח גב ובטן. כל התרגילים מבוססים לפי התקדמות המשתמש.

כפיפות בטן
גם בבית © צילום: fotolia

Runkeeper

האפליקציה מיועדת בעיקר לחובבי ריצה. האפליקציה מאפשרת לעקוב אחר מסלול הריצה שלכם ולנווט ע"י תצוגה ברורה של האימונים בעזרת gps בזמן אמת. ניתן ליצור קבוצות ריצה עם החברים כדי להתחרות בהם, לעקוב אחר התקדמותם ולהשתמש בצ'אט כדי לעודד אחד את השני. תקבעו יעדים ותבדקו אם הצלחתם לעמוד בהם!

Seven Minute Workout

אם אתם מאותם אנשים שכל הזמן מתרצים ב"אני עמוס/אין לי זמן" - האפליקצייה הזאת היא בשבילכם. האפליקציה המדוברת מציעה אימון של שבע דקות ביום! אז איך זה מתנהל? כל מה שצריך לעשות זה 12 תרגילים במשך 30 שניות ו-10 שניות הפסקה בין תרגיל לתרגיל. אך אלו 7 דקות מאוד אינטנסיביות שצורכות השקעה מינימאלית. 

work hard play hard
work hard play hard © צילום: fotolia

Six Pack in 30 Days - Abs Workout‏

אפליקציה שעוזרת לאבד את שומן הבטן ולבנות שרירי בטן. יש בה רמות של אימונים שונים המתאימים לכל אחד. אתה יכול לוודא שאתה מבצע כל תרגיל בבטחה ללא שום בעיה בעזרת מדריכי וידיאו ואנימציות. אין צורך בציוד, רק נדרש להתאמן במשך 30 ימים ולראות תוצאות, יש גם תזכורת מובנת לאימון שלך.

תגובות